26

Re: Gebaksserveerblad xenos

Yes! Ik heb hem nu dus ook, voor 0,75......:D :D :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

27

en ik heb het blad nog steeds niet kunnen vinden :(
Weet iemand of Xenos Utrecht ze ook verkoopt?

groeten,
kippie

28

De tip van Sammy1972 was een hele goede; de zwarte doos was te vinden. Er is nog een hele stapel bij Xenos Utrecht Centrum. En inderdaad ook maar €0,75.
Maar dat ik ze niet kon vinden was niet zo vreeemd. Want wie legt dit soort handige dingen dan ook tussen de tafelkleden, ipv 5 meter verderop  bij de bakblikken?

29

Nou geweldig, gelukkig had je wat aan mijn tip :D:D  Ik snap ook niet hoor dat ze dit soort dingen niet gewoon bij de bakblikken leggen   maar goed, je hebt het gevonden en 0.75cnt is absoluut g

30

Ik ben nu al verschillende Xenossen langs geweest in Den Haag en omstreken maar kan um nergens vinden. Personeel begrijpt het ook niet als ik probeer te omschrijven wat ik zoek. Iemand enig idee waar ze ze nog hebben in de buurt van Den Haag (Zoetermeer, Delft) en waar ze dan moeten liggen?

Groetjes,
Daniela

31

streepjescode is 8711252681238 en heet Kuchenplatte  wellicht heb je wat aan deze info, meestal kunnen ze op barcode de voorraad checken

Gr.  Sammy

32

Ik heb bij de Xenos gewerkt en kan je vertellen:
in principe moet je een code van 6 cijfers kunnen vinden en daar staat het op genoteerd in het Xenos systeem. Barcode van het prduct staat er vaak niet in omdat ze hun eigen code gebruiken.

33

ik ben bij xenos in overvecht geweest en vandaag bij hoog catharijne, niets te vinden door het personeel, dus ben blij dat kippie mij een aanwijzing geeft waar ze liggen, als je daar iets vraagt, kijken ze of ze water zien branden, moet ik er voor de mensen uit utrecht nog meer mee nemen?

Veel taart plezier

34

Hoi Bettie,
Ik denk dat het bij jou wel bekend is .Maar, voor de zekerheid zeg ik het maar even.Er zijn in Maarssen, Kanaleneiland en Nieuwegein ook nog xenos winkels.Als je er toch naar toe gaat wil je er voor mij ook een mee brengen.Ik zie je de 16e toch.

Als je niet in de buurt komt ,kan ik van de week ook gaan kijken als je wil.
Gr Gerda

Taartie La Mama

35

ik ga na mijn werk vanmiddag kijken en koop er ook een voor jou gurdie

Veel taart plezier

36

ik heb er 4 gekocht, een voor Gurdie en mijzelf, zijn er nog dames die er een willen voor 0,75 cent, neem ik ze mee naar de beurs

Veel taart plezier

37

Zo'n blad lijkt me enorm handig. Helaas is de dichtsbijzijnde xenos te ver weg voor mij :nooo