1

Onderwerp: vast al 100 keer voorbij gekomen , taartdozen!

waar haal ik ze , zie ze in de shop maar dan alleen die doorzichtige , ik wil gewoon witte!
of kijk ik er overheen in de shop?

moet vanmiddag mijn taart mee in de auto maar een doos lijkt me dan wel zo handig zeg!

thnx alvast

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

2

Re: vast al 100 keer voorbij gekomen , taartdozen!

Kan je geen afkopen bij je bakker?

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

Ik heb laatst dozen gekocht bij de hema. Staat wel hun naam in, maar daar heb ik vandaag gewoon een knalgroen papier over geplakt ;-)

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

4

Heb ze bij de sligro gezien. Zwanenhalsdozen heet dat.
Geloof 50 stuks voor 23 euro excl. btw.
En hebben dus maar 1 maat, en dat is groot.

5

Niet elke Sligro verkoopt  ze jammer genoeg. Ik heb zelf nu dozen besteld bij Paardekooper.Je moet dan wel grote hoeveelheden kopen, maar gewoon even kijken of je het niet met iemand samen kunt doen.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Ik weet niet waar je woont, maar de molen in Rotterdam (3kleurgrutterij) verkoopt ze ook. Ze zijn niet wit, maar wel standaard. Misschien ook wel in andere molens die bakspullen verkopen.
Succes ermee, Patricia

groetjes, Patricia

7

ja bij de hem,a, 035 per stuk
, koop ik ze ook, net doen als marielle en ik een papiertje of een leuke kaart erover heen plakken

Veel taart plezier

Hai,

Je kunt blanco dozen ook gewoon bij een verpakkingsbedrijf kopen. Gewoon even in de gouden gids kijken... 't enige 'probleem' is dat ze daar vaak wel per 100 gaan, maar ze zijn (in ieder geval hier in Groningen) dan niet echt duur.

Succes!

PS: ja, ben een tijdje 'weggeweest'... druk.. veel rsi-pijn, maar toch zo langzaamaan weer wat aan het oppakken. 'k Lees in ieder geval 'stiekem' mee...

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

9

ik ben vanochtend weer bij paardenkoper geweest en heb daar grote dozen gehaald...deze gaan per 50...ik had eerder al een pak kleintjes gehaald en dat waren er 100.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

thnx zal eens gaan neuzen!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

11

Hallo allemaal.

De achterliggende reden dat we geen witte zwanenhalsdozen (dat zijn dus die losse bodems met deksels) verkopen in de webshop is dat het ontzettend grote dingen zijn. Er zijn bijna geen dozen waar ze in passen, want een doos van 30x30 cm heeft rondom een rand om een hoogte te krijgen van bijv. 8 cm (wat voor een taart toch wel handig is ;)) en is dus in doorsnee maar liefst 46 cm in het vierkant. Helaas is het dus te duur om zulke grote kartonnen dozen te kopen waarin deze dus passen om opgestuurd te worden. Kleinere maten zijn soms leverbaar in van die bodems waar de deksel nog aan zit, maar de meesten onder ons/jullie bakken toch wel op zijn minst een taartje van rond 26 cm en zetten die het liefst op een kartonnetje van iets groter als de taart. En daar ga je dus met de dozen..... dan moeten ze dus echt 30x30. Sommige bakkers zijn wel geneigd om dozen te verkopen, soms ook de Hema en als je bijv. hier komt om wat af te halen kun je ook altijd wel om een doos vragen (als ze op voorraad zijn uiteraard) maar dat is dus het euvel met opsturen.

Het spijt mij dat dit het geval is. Het enige wat nog zou kunnen is de prijs van de verzenddoos doorberekenen in de prijs van de taartdoos zelf, maar de meesten van jullie zullen daar dan weer niet zo blij mee zijn :S.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

12

Lief  dat je met ons meedenkt Inge, maar we zijn inmiddels met zoveel  forummers, dat als we  naar Paardekooper gaan, de dozen vast  wel kunnen delen met forummers die in de buurt wonen. Kan me voorstellen dat je ze niet verkoopt ivm de grootte.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!