1

Onderwerp: een nieuw lid erbij

Hoi allemaal,

Eerst zal ik mij even voorstellen.Ik ben Natasja,31 jaar,getrouwd,2 kindjes,een jongen van 5 en een meisje van 2 en kom uit Boskoop(ZH).
Al enige jaren zorg ik thuis voor de kinderen,hardstikke leuk hoor,maar op een gegeven moment begint het toch weer te kriebelen en zoek je toch naar een leuke hobby,uitdaging om weer iets te doen.En waarom niet iets wat heel leuk is nl taarten maken,geweldig.Ik heb nog geen taart gemaakt,ja wel appeltaarten enz,maar dat is toch wat gewoon.Eerst ga ik een paar workshops volgen bij Wendy,om wat ervaring op te doen en de kneepjes teleren,ik heb er al veel zin in.
Wendy had al voor mijn kinderen geweldige verjaardagstaarten gemaakt,nog bedankt daarvoor.
Ik hoop gauw wat te laten zien,en voor iedereen groetjes uit Boskoop.

Natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

2

Re: een nieuw lid erbij

Nou allereerst van Harte Welkom op dit zeer verslavend forum!!! :lol:
Lekker dat je zo dicht bij een van onze "Kroonjuwelen" woont.
Wendy is net als Ria, Annette,Wietske, Evelien, Riteke,Lara, Fransisca ( en zo nog een paar :Y :D ) een van de toppers. Je kan zo veel van ze leren!!!!!!
Heel veel plezier met taartenmaken en lekker veel posten en als je naar Wendy gaat haar de hemd van het lijf vragen dan leer je het meest van !!!!!

Pluk de dag!

3

Hoi Natasja,

welkom op de site en dit gezellige forum!
Leuk dat je het "gekriebel" om hebt gezet naar deze, overigens onschuldige, verslaving! Ik wens je heel veel plezier en succes met bakken en vergeet ze niet aan ons te showen in de "Taarten Parade" he! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

H

5

Hoi allemaal,

Ik ben me vooral eerst aan het inlezen,ik heb al heel wat uurtjes gelezen en al heel wat taarten voorbij zien komen,allemaal fantastisch gedaan,mijn complimenten.
Ik heb al heel wat vragen over van alles en nog wat gelezen en er wat wijzer van geworden.
Ik had al een bestelling geplaatst en biscuitmix besteld met een goede maat taartvorm en hier heb ik ook een vraagje over:Als ik het biscuitmix klaar heb,kan je deze dan invriezen,hoelang en waarin?
Hoi Wendy,jaja ik had deze link via jouw website,dank je wel,erg handig,
ik zie je,doei!

Natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl