1

Onderwerp: een echte beginner!!

Hallo allemaal,

Ik ben Dominique en ik ben 26 jaar!! Ik heb twee dochtertjes. De oudste heet Jill en is 2,5 jaar en zit net op de peuterspeelzaal. De jongste Michelle wordt bijna 1. Vandaar dat ik eigenlijk zelf aan de gang wilde gaan!! Ik heb op de site al zulke prachtige taarten gezien dat ik denk dat het veel leuker is om zelf aan de gang te gaan dan bij de bakker een taart te halen.

Hoewel ik weleens een taart gebakken heb met de bakmixen van dr. oetker... ben ik nog niet veel verder gekomen!!

Heb net ook al mijn eerste vraag gesteld, want ik kan een hoop vinden, maar nog niet alles. Ik wilde makkelijk beginnen (soort van) met een simpele ronde taart met vulling en rondom afsmeren met de vulling en dan fondant. Dan leuk versieren!! Dan ben ik al trots op mezelf.

Doordat ik parttime werk zal ik niet veel op het forum zijn.... Probeer het natuurlijk wel, maar echt veel posten zal er niet inzitten. Zal wel zoveel mogelijk proberen te neuzen op de site, want jullie doen echt geweldige dingen!!

Alvast bedankt voor de hulp met mijn vragen en veel plezier allemaal met het bakken.

groetjes, Dominique

2

Re: een echte beginner!!

Hoi Domique, van harte welkom hier!! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent!!
Zelf een taart bakken (zonder dr. Oetker ;) ) is makkelijker dan je denkt hoor, er staan hier op de site al veel basisrecepten maar mocht je meer recepten en vullingen willen zien, kun je ook een kijkje nemen bij mijn site bij Recepten: www.tartacadabra.nl
En ja natuurlijk zal iedereen hier je vragen beantwoorden ;) :-)

Heel veel (bak)plezier hier!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Re: een echte beginner!!

Hallo Dominique,

allereerst van harte welkom op deze gezellige (en tevens verslavende) site EN dit forum. Leuk dat je ook aangemeld hebt! En tuurlijk is het leuker om zelf te bakken en te decoreren dan bij de bakker binnenlopen en er eentje, die er vaak niet echt leuk uitziet met plastic poppetjes, te kopen.

Ik wens je heel veel succes en plezier met bakken en hoop dat je, ondanks je drukke baan en je zorg voor Jill en Michelle, toch de tijd kunt vinden om ze te showen in de "Taarten Parade"...!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl