1

Onderwerp: ik kan het niet!!!

Ik kan het niet ... het assepoester gezichtje is te klein en priegel werk het ziet er niet uit ik geef het op. Ik heb pas in november een puzzelworkshop bij Wendy... ik moet dus 6 oktober een assepoester taart afleveren.....
wie kan mij helpen?????????
liefs wendy

2

Re: ik kan het niet!!!

Misschien een plaatje zoeken van alleen haar hoofd, dan is het niet zo'n gepriegel.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Of een plaatje waarbij Assepoester naar links of rechts kijk zodat je je alleen maar hoeft te concentreren op een kant van haar gezichtje?

Of je maakt een "Barbie"-taart met een Assepoester-pop erin? Dan hoef je je alleen maar zorgen te maken over de jurk... niet dat dat nou zo supermakkelijk is, maar wellicht makkelijker dan het gezichtje?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Ik heb de opdrachtgever gemaild en ze vind het ok als ik een barbie assepoester maak. Ik heb al mooie foto's als voorbeeld gevonden maar ze wil wel met ondertaart dat heb ik ook nog nooit gemaakt dus even kijken hoe dat werkt. Ze koopt zelf een assepoester barbie dus dat komt dan ook goed uit...
Bedankt voor de tips!!
liefs wendy

5

ondertaart is niet moeilijk hoor. gewoon een ronde of vierkante taart vullen en bekleden, enkele stokjes er in (zeker zien dat ze allemaal even lang zijn) en dan je barbie op een kartonnetje en dan hop op de taart.

veel succes ermee!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

6

Hoi Wendy!

pfff... gelukkig! Je moet het al met al wel leuk blijven vinden natuurlijk ;)

Als je als ondertaart zo'n taart gebruikt zoals je laatst hebt gemaakt, (die roze vierkante met die strik) maar dan zonder de strik uiteraard ;) dan kun je daarop Assepoester zetten. Wel in het midden, anders kukelt ze achter-, of voorover...

Die ondertaart kun je dan eventueel nog versieren met allerlei leuks. Wat ook leuk is is om de ondertaart een andere vulling te geven dan de Assepoester-taart.

Voor hoeveel personen mag het totaal eigenlijk worden?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Voor tips over de ondertaart-met-barbie-erop kun je ook nog bij de howto's kijken:
http://www.deleukstetaarten.nl/barbie.html

(ik weet dat ik dat in ieder geval morgen ga doen - moet er zaterdag eentje af hebben.. ;))

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Ik heb de how-to net gezien. Ik vroeg mij wel af of jullie het kartonnetje dan met icing op de onder taart plakken of is dat niet nodig?
Ik heb het bij mijn eerste stapeltaart met eetbare lijm geplakt maar vroeg mij af of het nodig is.
Koeni de kadotaart was 20 bij 20 daar past de wondermolt niet op helaas ik heb een ronde springvorm van 28 cm. Ik heb gezegd dat de taart dan op ongeveer 36 personen uit kwam en dat was ok. Ik heb er 50 euro voor gevraagd excl. pop en dat vond ze prima.... wat vinden jullie van die prijs?
liefs wendy

9 Laatst bewerkt door lune (27-09-2007 21:40)

heb nog een tip voor de stokjes, bij de c1000 kun je chocolade smurfenstokjes kopen, die kun je gewoon in de taart steken en afknippen (en de rest opeten :-) )
Ik heb de tulband op een karton gezet en een heel rondje met stokjes gestoken want ze kwam niet in het midden, had ik geen plek meer voor de naam (en de barbie was te lang dus die heb ik in de ondertaart gezet met haar voetjes dus moest ik ook nog een gaatje in het karton knippen pffffffff)

Alles goed???? nee 3 fout