Onderwerp: heel vlug taartje!!!!
Voor het afscheid van de bus begeleidster van Rick toch maar vlug een taartje gemaakt!!!
Niet heel bijzonder maar het gaat om het idee......toch?!
De vulling is chipolata........mjammie!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » heel vlug taartje!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het afscheid van de bus begeleidster van Rick toch maar vlug een taartje gemaakt!!!
Niet heel bijzonder maar het gaat om het idee......toch?!
De vulling is chipolata........mjammie!!!!!
Awww die handjes zijn om op te (v)reten! Letterlijk en figuurlijk
Ohh Rianne wat een leuk taartje. Leuk met die handen. Zijn de handen ook van biscuit? of wat is het bruine wat er tussen de fondant zit?
niets bijzonders? euh.... van welk land kom jij????
ik vind ze heel kleurrijk en echt wel leuk!
Ehm... Rianne, het is een hartstikke bijzonder taartje! Zo een had ik nog nergens gezien hoor! Wat geinig met die handjes op de taart! Zijn dat koekjes?
Geweldig... da's een heel leuk.... eh... "vluggertje"
Een vluggertje....maar het is heel leuk geworden!!
Wat een leuk idee!! Maar...volgens mij staat er 'bedank' en niet bedankt! Of zie ik dat gewoon verkeerd?
oeps stond inderdaad bedank...gelukkig dat jij het zag mieke....heb er vlug een t bij gezet!!!!!
de handejs zijn van koek corina,op een stokje dus die kunnen de kindjes eruit halen!!!!
Dat is nog eens een leuk vluggertje
Misschien niet zo "bijzonder" maar wel erug leuk!!
vind hem wel bijzonder en erg leuk zeg die handjes erg leuk idee
Niets bijzonder???/ Nou ik vind van wel.
Heel leuk zo met de koekjes
Een geweldig taartje voor zo maar even snel in elkaar gezet te hebben!! Heel MOOI!!!!
Heel leuk zo met die koekjes erbij!!
ik vind het geweldig; en weer een leuk idee voor komend weeken samen met de kids....
knap gedaan hoor!
Wat grappig met die koekjes. Ik heb een dochter die geen taart lust, maar er natuurlijk wel bij wil horen. Ga dit idee zeker een keer gebruiken!
H
Die handjes hebben je zeker geholpen... Errug leuk afscheidstaartje en origineel.
Groetjes,
Efje
grappig taartje. vraag me alleen af wat je onder een vluggertje bedoelt. want ziet er toch echt uit als een taart waar veel zorg aan is besteed!
En die doet dat even vlug. Hij is leuk!!!! jammie!!
grappig taartje. vraag me alleen af wat je onder een vluggertje bedoelt. want ziet er toch echt uit als een taart waar veel zorg aan is besteed!
Een vluggertje is bij mij als je tot 12 uur zit te mailen enzo en dan pas begint terwijl je ook nog een bruidstaartje in elkaar wilt zetten!!! En je taartje toch echt om 16 uur af moet zijn..nou das gelukt waren alletwee om 16.00 stipt af!!!!:D gelukkig had ik wel al koekjes gebakken...
Wat een leuk idee... Je bent helemaal into de koekjes geloof ik..... pas ook al van die prachtige stafjes..
Ik vind het een erg leuk taartje worden... ik mag alleen maar hopen dat ik ooit zo'n mooi-vlug-taartje kan produceren
Die koekjes zijn erug leuk zo in de taart rianne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » heel vlug taartje!!!!