Re: Het huis van Anubis
hallo paloma
zie de taart nu pas na 3 dagen wat een geweldige.
mijn dochter staat nu naast me en vraagt gelijk hoe het gemaakt is is n.l. ook gek op huis anubis.
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het huis van Anubis
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo paloma
zie de taart nu pas na 3 dagen wat een geweldige.
mijn dochter staat nu naast me en vraagt gelijk hoe het gemaakt is is n.l. ook gek op huis anubis.
wat een prachtige taart; vind je het af en toe niet zonde dat ze dan vervolgens worden aangesneden en opgegeten? ik zou met dit soort taarten de neiging hebben om ze alleen aan iedereen te willen laten zien en vervolgens hard te roepen; neeeeeee, niet opeten!
mooi gedaan, weer een idee erbij
wat een prachtige taart; vind je het af en toe niet zonde dat ze dan vervolgens worden aangesneden en opgegeten? ik zou met dit soort taarten de neiging hebben om ze alleen aan iedereen te willen laten zien en vervolgens hard te roepen; neeeeeee, niet opeten!
mooi gedaan, weer een idee erbij
Hihihi, nee totaal geen last van, vind het wel fijn om iets te maken waar niets van overblijft, hap hap hap, en weg is het, blijf je er niet mee zitten.
Ieder weer bedankt voor julllie gave reaktie's.
Ik heb het nog noooooiiit gezien, het schijnt een hit te zijn! Deze taart is ook een hit, heel mooi gelukt dat silhouet-terige van het huis!
je hebt dat prima opgelost (de mijne zit ook altijd te wachten tot er restjes vallen!) en het 'oogt' heel mooi!
Wat een gave taart Paloma, wat super knap dat je dat er zo mooi op geschilderd krijgt. Die bomen vind ik ook super gedaan.
Wat heb je dat weer schitterend gedaan!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het huis van Anubis