1

Onderwerp: boid

de baas van mijn man is vader geworden en er moest dus op de zaak getracteerd worden.....Ik mocht de taart maken...Ik was helemaal blij want had net van de week de trein-uitsteker binnen gekregen....
vulling aardbeien met botercreme.....
de ooievaar boetseren verlipen zonder enige problemen...met de baby had ik meer moeite..gelukkig kan er dan een dekentje overheen..... :cool:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DJ8WXAXO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WITMT4EV.jpg

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

2

Re: boid

Wat is-ie mooi strak, je taart! En je ooievaar is super gelukt en het babietje piept heel lief onder het dekentje vandaan :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Jeetje wat een mooi taartje zeg. Echt zo schattig!

4

Helemaal super gedaan meid!!!!!
Leuk ook die trein met de naam  erin.....ook maar even in mijn karretje gooien!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Oh Saskia... wat een mooie taart heb je gemaakt. IS super strak en super geboetseerd ... prachtig

6

bel ik net naar de zaak..blijkt de naam niet goed gespeld...en dat vermoedde ik al...
de receptioniste hield bij hoog en laag vol dat het boid moest zijn maar ik dat zelf...boYd..
dus ik heb er voor de zekerheid maar een Y bijgedaan..en dat was maar goed ook...
manlief heeft het ter plekke veranderd....Hij kan zo mijn assistent worden....hahahaha

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

7

Je hebt je nieuwe uitstekerset meteen goed gebruikt. De taart ziet er erg leuk uit!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

8

Ja, dat dacht ik meteen al, dat het met een Y zou zijn. Wat een mooie strakke taart

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

9

mooi gedaan! treintje met de naam erop, had ik hier nog niet gezien(geweldig idee)

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

10

wat een schatje weer!!!!1

Wow! Leuk geworden! Vooral de naam op het treintje is erg leuk!

12

wat een schatje zeg

13

Hij is prachtig geworden en heel mooi strak :Y. Goed van je dat je je man een Y had meegegeven zeg!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

14

Wat een strakke taart en wat een liefie!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

15

hij is superlief!!!

16

Prachtig strak zeg en heel mooi gemaakt!! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

17

Wat een schattige taart! Ik vind dat treintje ook zoooo leuk!
En dat babietje.... lief joh!

18

Heel mooi strak afgewerkt!! Leuk met die trein!!

19

mooi geworden en wat een super leuk treintje zo !! SLim van je die Y als reserve mee te geven !!

20

Oeps... dat was een mooi kijkje in de toekomst... wat een gelukje: die "Y". Als je iets pertinent niet wilt, is dat de naam verkeerd gespeld is!

Pfff... maar wat een mooie taart. "De ooievaar boetseren verliep zonder problemen..." ... hij ziet er anders naar uit of je er uren mee bezig bent geweest. Geweldig!! Had je er ook nog eenl lekkere vulling ingedaan, Saskia?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

21 Laatst bewerkt door zzzap (25-09-2007 21:08)

Koenie schreef:

Had je er ook nog eenl lekkere vulling ingedaan, Saskia?

hihi ik ben hier nog niet zolang op dit forum... maar 1 ding is me duidelijk.... Koenie is van de vullingen ;)

en zou ik t bijna vergeten... geweldige taart! m'n zus is net te vroeg bevallen... had toen nog niet het taarten virus zo te pakken als nu....

22

Koenie schreef:

Oeps... dat was een mooi kijkje in de toekomst... wat een gelukje: die "Y". Als je iets pertinent niet wilt, is dat de naam verkeerd gespeld is!

Pfff... maar wat een mooie taart. "De ooievaar boetseren verliep zonder problemen..." ... hij ziet er anders naar uit of je er uren mee bezig bent geweest. Geweldig!! Had je er ook nog eenl lekkere vulling ingedaan, Saskia?

hahahaha,,koenie.....nou je weet qua vulling ben ik nog niet zo vreselijk origineel...
speel het nog steeds op veilig.....
aardbeienvlaaivulling met botercreme van de webshop.....is altijd goed....
ik beloof...ik verzin snel iets anders.....  :P

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

23

Mooie taart! Leuke de letters op de trein en .... wat een mazzel dat je een handige man en een vooruitziende blik hebt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

24

OOh echt leuk gedaan die had ik ookwel willen krijgen in mijn kraamtijd echt prachtig!

Groetjes van Jette