1 Laatst bewerkt door Karen75 (25-09-2007 12:43)

Onderwerp: tappits

Vorige week mijn tappits binnengekregen en vanmorgen vol goede moed na een hoop topics en de faq over de tappits gelezen ben ik begonnen en weet je... het gaat hardstikke goed! De eerste werden wat krom dus nog even langer laten liggen en het gaat nu echt goed!

Bedankt voor alle tips! Superhandig toch weer zo'n forum!

2

Re: tappits

Mmmm, na zo'n enthousiaste reactie, ga ik er toch maar weer eens over nadenken om ze op mijn verlanglijstje te zetten. :O

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

Gewoon doen hoor Carina. Het voelt wel goed als je eindelijk de baas bent over je tappits in plaats van anders om.................

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Pooh schreef:

Gewoon doen hoor Carina. Het voelt wel goed als je eindelijk de baas bent over je tappits in plaats van anders om.................

hahahaha  :D

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

5

Carina schreef:

Mmmm, na zo'n enthousiaste reactie, ga ik er toch maar weer eens over nadenken om ze op mijn verlanglijstje te zetten. :O

ik zou ze zeker erop zetten ze zijne cht super en lees gewoon alles op het forum over de tappits en het gaat je lukken want zo'n genie ben ik nou ook weer niet wat ik kan kunnen jullie ook!!!

6

Bij mij staat het op het verlanglijstje voor mijn verjaardag 14 Oktober !!! Even zeuren bij mijn moeder :lol: Ik mocht een hele lijst maken van wat ik wilde bij de shop, en heb maar kruisjes gezet wat ik het "ALLER" liefste wilde dus zet er maar dubbel kruisjes bij :lol:

Leuk dat het lukt, want bij andere las ik dat het helemaal niet werkte en dacht : oh jee !!! Maar nu lees ik weer een positieve reactie !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

ik heb ze net binnen gekregen en probeer me te beheersen : eerst eten koken en vanavond pas proberen :0)

8

De eerste keer zal het waarschijnlijk mislukken,maar uiteindelijk lukt het iedereen, dus gewoon bestellen. Zelfs als je er al wat handiger in bent, vliegen de letters nog wel eens door de kamer!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Ik was vanmiddag een letter kwijt... die vloog door de keuken en ik kon 'm niet meer vinden.

Wel heb ik gemerkt dat de sierlijke krulletters moeilijker gaan dan de rechte kleine letters, hoewel die dus kleiner zijn en je zou verwachten dat die daarom moeilijker gaan. Kan iemand mij nog volgen :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

10

Ja ik heb ook de sierletters. Maar spijt daarvan. Zou toch liever de rechten willen hebben. Maar ja... Kan niet alles hebben he

11

Ik had er ook spijt van. Dus toen maar de kleine rechte lettertjes erbij gekocht. En daarvan heb ik GEEN spijt!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

12

Ja die heb ik dus ook de rechte lettertjes! echt zo'n wereld ding!

13

eindelijk tijd gehad en geprobeerd ! En ook ik was verbaasd !! het lukte goed met de gumpaste !
met de gewone fondant braken de meeste.......

14

Enne als je bezig bent gelijk maar voorraadje maken?

heb ik wel gedaan gewoon wit

Kan je altijd beschilderen met de kleur die je wilt

offe restje opmaken ook he

alleen kom je dan kast ruimte tekort

:)

cateren is ook gebakjes maken :)

15

is wel een idee ja om een voorraadje te maken, alleen waar bewaar je ze weer inderdaad en hoe hou je ze heel, ik heb ook die sierletters en als ze hard zijn breken ze vrij gauw ontdekte ik toen ik ze gisteren avond op een halve bol wilde drukken....
ach het is ook zo gemaakt als je ze nodig heb....

16

ik vind een vooraadje wel een idee gewoon in een bakje op bubbeltjesplastic misschien?!