26

Re: 1e taart ooit...genant!

Nou meis, voor zoiets hoef je je niet te generen hoor!

Integendeel; je mag juist trots zijn op deze lieveheersbeest. Hij ziet er niet alleen leuk uit, hij is ook nog eens lekker gevuld EN, zeker niet onbelangrijk, je vond het leuk om te doen, je geniet van de complimentjes en je kunt vast niet wachten om aan een nieuwe taart te beginnen... ;) Toch? :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

27

Hoi Jette,
gewoon doen en mee doorgaan hoor :y
Mijn eerste taarten waren ook niet meteen je van het ;)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

28

Het lieveheersbeestje blijft leuk en dat van een paar restjes kleuren marsepein, super toch!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

29

Hij is verschrikkelijk ...   :Y  ...  LEUK!!!
Helemaal niets mis mee. Een schatje!!!

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

30

Vind jullie zulke schatten en ik ga zeker door, bedankt van de lieve reakties meen ik echt!!!

Groetjes van Jette

31

Hij ziet er hartstikke leuk uit, heel goed gedaan!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

32

En ook ik vind hem hartstikke goed gelukt! Hartstikke lief! En dat voor een eerste taart!
En we wonen ook nog eens in hetzelfde dorp dus als je nog eens een taartje bij iemand wil brengen....!!! Graag!

33

Ik zou bijna zeggen: Stel je niet aan ;) ! Maar ik zeg het bijna..... ik zeg dus wel: prima taart voor een eerste, lekker doorgaan!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"