1

Onderwerp: goed boetseerboekje?

Eigenlijk heb ik twee linkerhanden, maar als ik heel duidelijk zie hoe ik iets moet doen, dan lukt het toch nog aardig. Ik heb nu een boekje van Maisie Parrish (??) en daar staan heel duidelijk de losse onderdelen in van het te boetseren "ding". Wie weet nog een goed boekje waar heel duidelijke uitleg

2

Re: goed boetseerboekje?

theeleut schreef:

Eigenlijk heb ik twee linkerhanden, maar als ik heel duidelijk zie hoe ik iets moet doen, dan lukt het toch nog aardig. Ik heb nu een boekje van Maisie Parrish (??) en daar staan heel duidelijk de losse onderdelen in van het te boetseren "ding". Wie weet nog een goed boekje waar heel duidelijke uitleg

I believe in Sandy Claws

3

leuke fimoboekjes zijn die van Ria Odijk

Alles goed???? nee 3 fout

4

fimoklei boekjes
maar die zijn haast niet meer te verkrijgen in de boekhandel.
kijk daarom een op marktplaats of bij bol.com daar is tegenwoordig ook tweedehandsboeken te verkrijgen.

5

of misschien in de bieb

6

op marktplaats zeker, ik heb net even gekeken

7

Bij ons in de bieb hebben ze niks over fimo. Maar ik heb wel een heleboel titels op internet gevonden:

http://communities.zeelandnet.nl/data/c … page=60482

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

8

Wat kleivoorbeeldjes:

http://www.poonkie.com/xcart/pages.php?pageid=10

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

9 Laatst bewerkt door lune (25-09-2007 22:29)

ik heb ook behoorlijk wat boekjes, maareh....ik weet niet waar ik ze opgeruimd heb na de verbouwing......ik heb er 3 kunnen vinden waarvan ik vanavond mijn eerste boetseerwerk heb hemaakt, een zeemeermin

10

zag vanmiddag een leuk boek, de naam, Marsepijn, heel goed beschreven

Veel taart plezier

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » goed boetseerboekje?