1

Onderwerp: puzzelen...grrrrrr

Nou ik heb voor de eerste keer gepuzzeld hoor...wat een ....werk!!! Na 4 uur prigelen de eerste af,laat ik hem aan mijn dochter zien...is het de verkeerde wil ze de winx met bruin haar terwijl ze stella zei(die is toch echt blond%$%^^#
Dus mama opnieuw aan de gang....dit is hem geworden tot nu toe vleugels liggen te drogen en komen er de 14e pas op(IN) Ben niet tevreden want ik krijg dat stomme gezichtje maar niet goed naar mijn zin,maar vooruit zij herkent haar dus zal voor deze keer wel zo moeten..tips voor gezichtje dus heel erg welkom!!!!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GVBSKWKD.jpg

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

2

Re: puzzelen...grrrrrr

Looking good!!! Laat je niet gek maken hoor! Het ziet er echt goed uit.

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

3

Ja ik zie wel wat er "mis"is met het gezicht maar of het nu beter wordt als je er aan gaat veranderen weet ik ook niet :S
De kin zou over haar haar moeten vallen (nu lijkt het alsof ze een hele lange baard heeft als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar als je nu nog een beetje huidskleur aan de kin plakt wordt het denk ik niet mooier van.

4

nnicole1234 schreef:

Ja ik zie wel wat er "mis"is met het gezicht maar of het nu beter wordt als je er aan gaat veranderen weet ik ook niet :S
De kin zou over haar haar moeten vallen (nu lijkt het alsof ze een hele lange baard heeft als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar als je nu nog een beetje huidskleur aan de kin plakt wordt het denk ik niet mooier van.

Misschien een dun lijntje onder haar kin? Ik zeg ook maar wat hoor :O Heb al heeeeel lang niet meer gepuzzeld. en ik denk niet dat ik dit beter kan. Ik vind haar er al super uit zien!
Voortaan een puzzelplaat met alle 5 erop maken. Zit je altijd goed ;) :D :Y

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

5

Daar zat ik net ook aan te denken, wat als je de kin tekent. Ik weet dus niet hoe ze er uit moet zien, maar dat zou denk ik inderdaad wat meer 'gezicht' geven.

6

Msschien dat het gezicht wat meer 3-d had moeten zijn dan had je denk ik een betere verhouding  gezicht-haar gehad.
Wietske/Annette...zeggen jullie eens iets ?