1

Onderwerp: Banketbakkersroom

Ik heb net een bestelling binnen gekregen voor een stapeltaart voor aanstaande zaterdag. De mevrouw wil graag banketbakkersroom als vulling bij de onderste taart. Ik zit me nu af te vragen of een taart gevuld met banketbakkersroom wel buiten de koelkast kan blijven. Ik moet de taart zaterdag ochtend op 8.30 uur leveren en ik moet het dan vrijdagavond vullen en bekleden.

Wat zou anders een alternatief kunnen zijn voor banketbakkersroom als het die niet buiten de koelkast kan. Ze willen geen botercreme(mix).

Alvast bedankt!!

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Banketbakkersroom

Ik zou de onderste (of allemaal) gewoon in de koelkast doen en de taart pas op locatie stapelen.
Een alternatief voor de vulling zou ik zo gauw niet weten. Maar dat ze die h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Ik denk inderdaad dat mensen vaak over het woordje boter vallen. Probeer eens ze eens creme au beurre aan te smeren. Exact hetzelfde alleen dan in het frans :lol: Het werkt wel! Of je zegt (bv) vanillecreme of chocoladecreme en voegt dan die extracten toe aan de bc!

In elk geval: veel succes!

Groetjes Ingrid

hallo
wij gebruiken altijd banketbakkersroom in de taart en we hebben nog nooit problemen ondervonden van dat hij buiten de koelkast bleef.
voor ons zelf zetten we hem nooit in de koelkast tenzij het 30 graden is.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/