1

Onderwerp: Gothic letters en keltische tekens.....

Hallo allemaal, kan iemand mij misschien helpen ????? Ik moet voor mijn nichtje die 13 wordt een 20 rond taartje maken. Nu zei haar tante dat het wel een beetje gothic achtig mag. Ze houdt van donker paars en zwart. En ook wel van die medaillonnen???  :/ (zei m'n tante).

Nu dacht ik zelf om dan van die keltische tekens te gebruiken op het taartje en dan haar naam in gothic letters, maar nu vraag ik me af of gothic en die keltische tekens wel samen op een taart kunnen. Ik heb nl. absoluut geen verstand van deze twee zaken en ik wil mijn nichtje natuurlijk niet voor het hoofd stoten.

En weet iemand een link op internet waar ik haar naam (ALieke) kan intypen en dan gothic letters kan uitprinten ????

Alvast bedankt voor jullie hulp !!! :)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

2

Re: Gothic letters en keltische tekens.....

Hoi Wietske

bij link schijnt virus te bevatten (M.) kun je alle letters types downloaden!!!
Dan in word de naam maken die je wilt en uitprinten maar!!

Hoop dat je er iets aan hebt!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

www.myfonts.com , daar kun je een voorbeeldtekstje laten maken en dat gewoon als afbeelding kopieren.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

rianne1970 schreef:

Hoi Wietske

bij http://www.dafont.com/theme.php?cat=403&page=2 kun je alle letters types downloaden!!!
Dan in word de naam maken die je wilt en uitprinten maar!!

Hoop dat je er iets aan hebt!!!

Bij deze link kom je op een site die je een virus geeft. Beter niet doen, dus...

Groetjes, Moon

5

Heb hem net ook gekregen, dus aub even de link verwijderen!!!!!!!!!

6

Aangepast :) Dankjewel voor de report!
Maarre... eigenwijs als ik ben heb ik uiteraard even op de link geklikt, maar bij mijn (toch uptodate en betrouwbare) virusscanner gingen er geen belletjes rinkelen?
Was het op de link zelf op bij

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Hhhahahahaha, erg grappig dat zou ik ook doen als iemand mij zou waarschuwen als er iets mis was. Gewoon proberen!
Ik weet niet waarom ik dan wel die melding kreeg. Het was eigenlijk meteen toen ik de site openden. Kreeg een melding dat deze site onderdelen bevatte die virusgevoelig waren ofzo? Ja de preciezetekst weet ik dus niet meer aangezien ik heel snel moest handelen. Kreeg na deleten meteen weer een waarschuwing.
En of ik mijn scanner wilde aanpassen. Het kan natuurlijk ook gewoon weer een truc zijn als zijnde reclame, maar het zag er gewoon uit als een normale waarschuwing.
Nou ja, alt F4 gebruikt om hem weg te doen en verder nog niks aan de hand.
Hahahaha, ik ben echt geen wizzkid. Dus misschien is ben ik wel gewoon paniek aan het schoppen om niks.

8

Wij gebruiken die site regelmatig en hebben dan geen rare meldingen of infecties bij de PC. :S :)

9

Hahhah zo eigenwijs als ik dan ben ik net een keer de link proberen.
en ik krijg dus net ook niks. Nog een keer geprobeerd en weer niks.
Nou ja zeg.......!

Zal vanmiddag dan toch een tijdelijk iets zijn geweest bij msaris en ik.
Gelukkig maar!

10

Hmm, ik denk dat ze bedoeld of de tekens wel samen kunnen qua achtergronden enzo. Ongeveer het idee Islam/Christen (nou wil ik niemand voor het hoofd stoten, maar dat komt zo even in me op), dat is soms ook geen goede combi.

Niet dat ik nu het antwoord heb ofzo........

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Was het een soort pop-up waarin kwam te staan dat in je computer een ernstige fout optrad en daarbij een melding wat je kon downloaden om dit weer in orde te krijgen. Zoiets heb ik vanmiddag ook gehad. Nu niet meer!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

12

Jaaaaaaaaaaaaaa die dus! Hahhaha, dacht al dat ik gek werd.