Re: Bruidstaart 40 Anni di Amore
Chique zeg! Heb je de blaadjes met parelmoer gedaan? Ik vind die glans zoooooo mooi!
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart 40 Anni di Amore
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Chique zeg! Heb je de blaadjes met parelmoer gedaan? Ik vind die glans zoooooo mooi!
Zucht.... wat romantisch!
Erg mooi
Groetjes Ingrid
Wat een prachtige mooie chique taart.
Heel luxe.
40 jaar dat is niet niks. Gefeliciteerd.
Hij is echt super! wil mijn eigen bruidstaart gaan maken, maar heb nog nooit een taart gebakken (behalve appeltaart dan...). Zo zou die van mij er ook ongeveer uit moeten gaan zien, dus ga van het weekend maar eens flink oefenen...
ik moet eigenlijk weg (toernooi), maar MOEST even reageren...
Hij is echt ontzettend mooi, helemaal geweldig, super blablabla.
Er zijn gewoon geen woorden voor
Echt super!!!!
Oh ja, en gefeliciteerd natuurlijk
Heel erg elegant ! Mooie afwerking met de glans en alles ! Proficiat voor de mama en papa !!!!
Wauw, wat een chique, prachtige taart!
Heel mooi en natuurlijk gefeliciteerd met je ouders.
Wow.............. super strak, super chique, super mooie glans.... kortom, helemaal !!!!!
wat een SJIEK-DE-FRIEMEL-TAART! mooooooiiiiiii
groet corinne
Deze is SUPER prachtig gedaan hoor enne proficiat
Jolanda
Blijft prachtig zo'n klassieke ton-sur-ton bruidstaart! Echt weer een kunstwerkje Lara en Julio! Gefeliciteerd met het huwelijk van jullie (schoon)ouders!
Wat mooi, heel sjiek met die glans. En wat een hoop blaadjes! Zijn die van fondant?
Ik had je taart al eerder vluchtig bekeken, maar aangezien er nog twee op het gebruik van onze enige computer wachtten, en ik er al geruime tijd achter zat (deze site h
Bedankt allemaal voor alle leuke reacties!! Ik vond het zelf ook hoor dat ie achteraf een stuk mooier was dan ik had gedacht, het wit op wit ziet er toch wel heel sjiek de friemel uit, dus wie weet krijgen jullie nog wel eens iets wittigs van mij te zien :-D
Ik moet jullie helas teleurstellen wat de pearl dust betreft, de taart is echt HELEMAAL wit, komt door de foto by candlelight (geintje, gewoon bij halogeenlicht ), dat het erzo uit ziet, vond het zelf ook wel mooi, de andere fotos waren helemaal overbelicht (moet nog errug oefenen met het nieuwe fototoestel) dus de gewone helemaal witte heb ik niet.
De blaadjes zijn trouwens gewoon van fondant met tylose erin en laten drogen op rolletjes voor de vorm. De roosjes zijn ook van fondant van tylose.
Gewoon Prachtig!
Ontzettend mooi !!!
Wat een prachtige taart, mooi zo'n hele witte!
Hoi Lara gefeliciteerd met je ouders!
en ik hoop dat ik dit goed schrijf Je taart is bellisimo!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart 40 Anni di Amore