Onderwerp: Diego en Boots
Ik ben begonnen aan mijn 2de rondje verjaardagen. Dat wil zeggen, dat ik nu voor het 2de jaar de verjaardagstaart voor Guno mocht maken. Toch erg leuk als ze weer een taart bij je bestellen!
Cake It
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diego en Boots
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben begonnen aan mijn 2de rondje verjaardagen. Dat wil zeggen, dat ik nu voor het 2de jaar de verjaardagstaart voor Guno mocht maken. Toch erg leuk als ze weer een taart bij je bestellen!
Wauw!! Onwijs mooi gepuzzeld!
Hij is helemaal te gek. Heb je voor die kleine bloemetjes een uitsteker gebruikt?
Hij is leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is een erg sprekende taart, vind hem supermooi en jogensgaaf! en van die bloempjes wil ik ook wel weten, ze zijn zo schattig
Hij is inderdaad erl leuk! Lekker druk een feestje om naar te kijken. Wij hebben dit jaar ook de 2 ronde taarten grappig he? Prachtig gepuzzeld je ogen en schoentjes zijn TOP:D
Mooi gepuzzeld.. lijkt wel of ie zo uit een kleurboek komt!! Prachtig gedaan hoor!!!
Groetjes chantal
wauw mooie taart mooi gepuzeld ik vind hem leuk!!!
gaaaaaaafffff...heel erg leuk.....en super dat je weer een taart mocht maken
bloemetjes zijn gemaakt met een uitsteker. Inge heeft ze in de webshop. Ze worden in een setje van 4 verkocht, van klein naar groot. Ze zijn een echte aanrader. Je kunt ze overal voor gebruiken.
Knap gepuzzeld zeg! Suuuuupertaart!
heel erg mooi gepuzzeld!!!
ergggggggggg leuk gedaan echt heel mooi.
Kei leuk gedaan!
Super! Prachtig gepuzzeld en heel mooi afgewerkt !
Mooie taart, knap gepuzzeld
Mooi gepuzzeld, leuk plaatje ook !!
Mooi zeg, wat mmoi gepuzzeld!!!!
Arthur staat hier naast me en die vraagt nu of ik niet deze taart kan maken voor morgen, want dan mag hij tracteren op school en Diego doet het nog steeds goed. (ookal is hij nu 5 en groot volgens hem zelf)
Daar sta je toch niet echt van te kijken he... dat ze weer een taart bij je bestellen...
't Ziet er toch steeds weer super-gelikt uit!
Heeel mooi gemaakt.
Super goed gelukt, en nu zie ik ze op een taart
Gaaaf gepuzzeld zeg, super ziet ie eruit!! En ja errug leuk dat ze weer terugkomen bij je!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diego en Boots