1

Onderwerp: nog een taartje,

Toen ik net aan Arthurs taart was begonnen kwam er de vraag of ik een klein taartje wilde maken, De tekst was het belangrijkst.
Gevuld met ameretikoekjes en chocolade, was ik toch mee bezig voor Arthur.
Met dit resultaat.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CEODEPFT.jpg

Ik had er zelf meer willen doen maar dit was de strikte opdracht van de opdrachtgever. De letters moesten in chocolade.
Oke dat doe ik dat maar. de taart is in het roze met paars.

Pluk de dag!

2

Re: nog een taartje,

Grappig taartje hoor! Tja als je zelf weinig inbreng hebt, is het soms wel eens lastig om er een mooi geheel van te maken, maar je hebt je er goed doorheen geslagen ;)

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

knap gedaan hoor..even er tussendoor...lastig ja als iemand precies aangeeft hoe ze het willen..ik heb altijd graag iets de vrijehand!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Bijzonder...!

Ik zie dat er staat: ... wil je onze ceremoniemeester...

... maar verder? "Bedankt dat je onze ceremoniemeester wilde zijn?" Of... "Wil je onze ceremoniemeester zijn? "

Ben heeeeeeel niet nieuwsgierig... ;)

't Is een mooi taartje... en lekkere vulling! Amaretikoekjes... gewoon in het schap van de super? Heb je een speciaal merk misschien?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

hahaha ik las dus "meester wil je onze ceremonie...." lijden of zoiets. Maar dabnk je koenie voor de juiste volgorden...is eigenlijk ook veel logischer hahaha

het is een supertaartje geworden en een e rg leuk idee!

groet corinne

Groet Corinne

6

Ha, ha, ik zat ook al te puzzelen, ik dacht in eerste instantie dat het frans was :lol: en daarna had ik iets van ... je ceremonie meester, onze.... :)
Overigens vind ik de taart mooi geworden en hij lijkt mij niet zo klein of simpel met twee lagen.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7

Die chcocoletters vind ik niet zo, maar daar kan jij niks aan doen! Mooie taart verder, even snel en dan toch een stapel :thumb: ....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"