1

Onderwerp: blauw aardvarken

Ik ben benieuwd of iemand mn hier kent. Het blauwe aardvarken.
is een äll time favorite" van ons hier in huis, en omdat manlief gister jarig was, moest die dan maar op de taart.
Omdat ik ook nog appeltaart en rumtaart en mokkaschuimkoekjes wilde maken, was de tijd wat beperkt.....dus de versiering is heel suMIER.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UM67BJKT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X8DOV6XW.jpg

Vulling is 2 lagen aardbeienmousse, eentje met een heel dun laagjes jam eronder en 1 met een laag verse aarbeien erop. afgesmeerd met botercreme en bekleed met marsepein met klein beetje gekleurde fondant erdoor.

Erika

2

Re: blauw aardvarken

Jaaa, wij kennen hem :Y
Goed gemaakt joh!! Was vast een heel gepriegel. Klinkt ook lekker :9

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ja hoor, ik ken hem nog! Ik vond/vind het ook een geweldig beesie. Jammer dat je hem bijna nooit meer ziet! Leuk om hem nu eens op een taartje te zien! En ik vind hem supergelukt! Vooral die uitdrukking op z'n ogen! Prachtig (er kwam meteen een glimlach op mijn gezicht :Y )

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4

Jaaaa.... goh... die was ik helemaal vergeten... maar nu ik 'm weer zie!

GEWELDIG!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Ik ken hem niet maar dat is me een priegelwerkje geweest zeg...knap gedaan!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

hhahaha en was manliief blij met zijn varken??? erg leuk gedaan!!

groet corinne

Groet Corinne

7

Hij komt mij ook bekend voor al kan ik hem niet meer helemaal plaatsen. Wat een grappig plaatje!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Wat knap, lijkt me heel priegelig om te maken waar je veel geduld voor nodig hebt. Heel mooi !!!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Het lijkt me erg moeilijk om, als je iets in zowat

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

10

oohhh ja ik herken het ook, jeugdsentiment maar hoe heet tie nou ook al weer!!!!???

11

oja leuke taart hoor vergeet ik helemaal te zeggen!

12

Het is een aardvarken, en hij heet gewoon Blue volgens mij. Was een tekenfilmpje dat altijd in combi was met pink panther.
Erg lollig. Vooral het stofzuiger geluid wanneer ie weer probeert de mier op t zuigen met zn slurfje.

Bedankt voor jullie complimentjes. eerlijk gezegd viel het me reuze mee. Heb m in 1 keer uitgesneden uit een lapje blauwe fondant. Bleef wel erg aan mn zeiltje plakken, en moest m er echt afpeuteren. Daarna op mn insteekhoesje weer een beetje in model geduwd. de lijntjes erin gezet met een tooltje...en toen leek het al heel wat.
De oogjes zijn inderdaad sprekend, dat was in 1 poging goed...gewoon geluk denk ik hoor.

Had ook niet zo heel veel tijd, want ik moest het doen toen mn man nog even weg was voor zn werk, maar tussen alle andere taarten door...

Iedereen vond m erg lollig, en niet onbelangrijk , erg lekker.

13

Hahaha, ik zie hem meteen weer voor me. :lol: Vond ik altijd erg grappig. :D
Leuke taart hoor. :)

14

Ik vind 'm grappig! Die mier is ook TOP!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

15

hahahaha :D  Geweldig en denk maar zo : Less is More. Vind het een geweldige taart. Super plaatje!!

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl