Onderwerp: Mijn eerste barbietaart
Niet alleen mijn eerste barbietaart, maar ook mijn eerste taart........je moet tenslotte niet gelijk met iets makkelijks beginnen hihi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste barbietaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niet alleen mijn eerste barbietaart, maar ook mijn eerste taart........je moet tenslotte niet gelijk met iets makkelijks beginnen hihi
Je hebt het jezelf zeker niet makkelijk gemaakt voor een eerste taart maar je hebt het er goed van afgebracht !
Welja...! Is inderdaad zeker niet makkelijk... maar zoals je 'm gemaakt hebt Lune, lijkt het wel je 100e!
Super zeg... Mooi van kleur, en de ondertaart is ook leuk! Prachtig lijfje...
Nou knap hoor voor een eerste taart, jeetje mina jij dacht : Doe het gelijk goed....
Aangezien de hele boel pas om 1:00 klaar was heb ik er maar kant en klare bloemetjes opgeplakt, de volgende keer ga ik natuurlijk zelf freubelen (reeds ver van tevoren gezien mijn ervaring.......nihil)
ook vind ik losse letters leuker, maar die had ik wel vantevoren gemaakt en viel dus een beetje groot uit, maar ja, ik ben er best trots op
OOH echt heel knap zeg, heel leuk geworden!
Wat is hij goed gelukt. Mila zal er ongetwijfeld mee in de wolken zijn.
Hoog inzetten, dan valt al het andere mee ... Maar dan moet het wel lukken anders raak je misschien meteen gedesillusioneerd.... maar bij jou niet hoor, dat worden ook nog hele goeie andere taarten!
Heel erg mooi,knap hoor dat je als eerste taart meteen een barbie durfde!!!
als het echt een ravage was geworden had ik op zondag gewoon een taartje bij c1000 gehaald :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste barbietaart