1 Laatst bewerkt door Dorieneliane (22-09-2007 16:28)

Onderwerp: boter nasmaak!

Misschien een hele domme vraag...maar stel hem toch! hahaha... Ik heb botercreme (mix webshop) voor het eerst gemaakt en gebruikt als vulling...klopt het dat het heel "zwaar" op de maag ligt..dat je echt een botersmaak eraan overhoud?? denk toch dat ik voor de volgende maaksel wat smaak eraan ga toevoegen, tenzij ik iets heel ergs fout gedaan heb.. Heb wel margerine gebruikt...
Alvast bedankt voor de tips!

Re: boter nasmaak!

Ah ja kijk, botercreme is voor boter. Margarine is zo wie zo al niet lekker. En zorg dat je lang genoeg met de mixer er doorheen gaat, tot het zeer licht en fluffy is.

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/

3

hoi hoi je moet zeker mer roomboter werken en wat ik doe is der lemoncurd door heen dat haalt alle botersmaak weg. heerlijk. moet je echt eens proberen. en verder zoals sas schrijft lekker luchtig maken

aha......kijk, ik dacht al, tis niet naar maar ja echt om helemaal wild van te worden...Ik ga het eens mixen met roomboter! Klinkt een stuk beter! hahaha... en misschien nog een smaakje erbij, moet het helemaal goed komen!

5

Roomboter, dan is het echt heel lekker. Pas geleden had ik geen roomboter meer in huis dus pakje blue band gebruikt, het was niet vies, maar lang niet zo lekker als met roomboter. Moet wel zeggen dat het met de blue band steviger was en makkelijker glad te strijken, maar ik ga toch maar voor de smaak!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

ik heb net even het weer gemixed maar nu met wat cacao! Nou, denk dat deze muts niet lang genoeg gemixed heeft ofzo!... tis nu echt jammie...moet echt meteen alles afspoelen...hahaha

7

Margarine moet sowieso verboden worden in het land van bakken en braden - dan maar een pondje extra :-)

Groetjes, Moon