26

Re: hoe gebruik je Gildesol?

Probleem is als het product niet deugt of niet doet wat het zegt zul je mogelijkheden moeten vinden om daar om heen te werken......gezien de prijs is het namelijk niet echt prettig voor mensen om een product te krijgen waar ze weinig mee aan kunnen vangen, vooral als ze het in de kliko willen smijten..dat is 5 euro beetje zonde... :)

I believe in Sandy Claws

27

[edit] Laat maar, niet verstandig. Degenen die het gelezen hebben: sorry, hoort niet hier. [/edit]

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

28

Lara M. schreef:
Carin schreef:

Ik vind de poeders trouwens ook niet mooi, maar daar heb ik nog geen verf van gemaakt. Misschien dat het dan beter gaat.

Hoi Carin, ik heb de poeders ook gewoon gebruikt zonder te schilderen met alcohol, de ondergrond wel in de kleur gemaakt die bij de poederkleur hoort en dan wordt het wel mooi hoor. Bij deze taart hieronder heb ik de blauwe gebruikt op blauwe marsepein, vond het zelf wel heel "fancy" ;) geworden. Ook de groene kleurt heel  mooi op een groene ondergrond, echte Ariel-vinnenstaart-stijl ;) :-D
http://www.tartacadabra.nl/feesttaarten … taart.html

Sukses met het uitproberen,  ik hoop dat het toch nog wordt zoals je in gedachten had!!

Ah kijk, dus je ondergrond al in een kleurtje en poederen maar! Lijkt me echt heel mooi! gave taarten ook!

29

aha nu snap ik pas het principe van dat potje. Dat het iets glansversterkend moest doen wist ik maar hoe of wat niet.

Is het meer voor als je ermee poedert dan wanneer je schildert dat het een nuttig effect heeft?

Heb deze poeders trouwens gebruikt voor het schilderen van het saxkoekje en het goud maken van lewis .

30

Als je gildesol hebt gebruikt dan kun je zelf er niet meer over heen schilderen --> vettigheid + iets vochtigs zijn geen vriendjes...poederen dus!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"