1

Onderwerp: wat kun je als bodem gebruiken voor een variabele bakrand

Hoi,

Helaas ben ik niet zo'n kookwonder, maar ik wil toch proberen voor mijn dochtertje een taart te bakken. Ik wil graag een wat grotere en heb op internet een variabele bakrand gevonden.
Wat kun je het beste als bodem gebruiken bij zo'n bakrand?

Ik hoor graag van jullie. Over 1,5 week is haar verjaardag al.

Alvast bedankt!

Nancy :-)

2

Re: wat kun je als bodem gebruiken voor een variabele bakrand

Als je de zoekfunctie gebruikt en "verstelbare taartring", kom je het antwoord wel tegen.

Groetjes,
Ria

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

3

ik gebruik een pizzabakplaat

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

4

ik zet hem op zilverpapier (aluminiumfolie) en doe dat wat omhoog aan de randen. dan gewoon op een bakplaat

5

Ik zet m meestal gewoon op de bakplaat, met bakpapier eronder. dat wat er onderuit komt valt erg mee..

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

ik leg op mijn gewone bakplaat, het siliconen matje van tupperware en daar dan mijn ring op, loopt soms een beetje onderuit, maar veel is dit nooit.

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

7

ik ook een bakmat van de xenos bijvoorbeeld.
Of anders heb je bij de blokker van die vellen 'bakpapier' voor in de pan (weet niet hoe het heet).

Mijn website: Presentaart

8

en daarvoor legde ik er gewoon een bakpapiertje onder...   NU ben ik milieu bewust :cool:

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

9

Bij Blokker hebben ze van die grijze vellen teflon ovenfolie.  In rechthoek en rond 30 cm. Ik gebruikt dat altijd onder mijn uitschuifbare vierkante bakvorm en de bak ring.

Het resultaat is een super mooie gladde onderkant,die uiteindelijk je bovenkant wordt ;) :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

10

ria schreef:

Bij Blokker hebben ze van die grijze vellen teflon ovenfolie.  In rechthoek en rond 30 cm. Ik gebruikt dat altijd onder mijn uitschuifbare vierkante bakvorm en de bak ring.

Het resultaat is een super mooie gladde onderkant,die uiteindelijk je bovenkant wordt ;) :)

Ja die bedoelde ik Ria, ik had die tip ook van jou en gebruik dat ook nog steeds.

Mijn website: Presentaart