1

Onderwerp: google hulp gevraagd. Tom poes, heb je even? ;)

Ik kan best goed googlen, maar dit vind ik maar niet, of ik kijk niet goed, kan ook. :o
Ik moet Teenage Ninja turtels boetseren, maar vind geen plaatje van de achterkant zodat ik een voorbeeld heb van het schild.
Heeft iemand een boekje thuis waar wel een plaatje instaat ofzo die even ingescant kan worden of is er iemand die veel beter zoeken kan op het net?
Yvonne b.v. of een ander zoekwonder..... HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2

Re: google hulp gevraagd. Tom poes, heb je even? ;)

Het lukt me niet om hier een afbeelding te plaatsen, maar misschien is dit iets:

Op www.ninjaturtles.com, kiezen voor "TMNT TV", vervolgens voor "Episode guide" en dan voor "Season one: 2003", "Episode 3", foto met de tekst "Baxter captured" er onder.

Is het nog te volgen?

Ik weet niet of je zoiets bedoelt. Er zullen vast nog meer plaatjes op staan.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

3

http://www.ninjaturtles.nl/plaatjes_001 … 19_jpg.jpg

He wendy,

Ik zag deze staan, weet niet of je er wat aan hebt.
Op deze site staan onwijs veel plaatjes van die schildpadjes, en ontzettend veel links.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

Barbra

4 Laatst bewerkt door wendy (20-09-2007 11:47)

Meiden, jullie zijn geweldig. :D
Super bedankt. hihi, ik moet er vandaag 4 afhebben, en zonder de juiste schild zijn ze natuurlijk niet echt h

5

Dat zal je zeker wel weer lukken. Heb de afgelopen tijd al jou bijzondere dingen mogen aanschouwen en zit er altijd bij te kwijlen.
Zit met smart te wachten op je turtles!

6

Ben op mijn werk, zou ik deze toch bijna gemist hebben, daar gaat mijn reputatie.... :lol: , goed dat ik toch even illegaal kijk :O
Maar je hebt gelijk, 100.000 voorkantjes, maar geen achterkantjes. Enige wat ik nu zo snel heb kunnen vinden is dit en dat lijken mij doodnormale schildpadschildjes:
http://www.boardgamesrus.com/images/Nin … s%20G2.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"