26

Re: help ovenvraag

annette schreef:

Nee, als ie afgekoeld is gaat ie de vriezer in. En als ik hem nodig heb haal ik hem de avond er voor uit de vriezer, dus als ik hem snij is ie helemaal ontdooid....

Hmm.....de enige harde stukjes die ik ken in een goede gemixte bicuit zijn namelijk de 'rolstukjes' die ontstaan bij het snijden, een beetje cake wordt zeg maar gerold door het blad van het mes en vormt zo een hard 'stukje'......

Heb je hem ook al eens doorgesneden nog bevroren (met een goed broodmes geen probleem) en heb je dan ook harde stukjes als de cake eenmaal ontdooid is ?

I believe in Sandy Claws

27 Laatst bewerkt door nonnes (19-09-2007 05:49)

lieve mensen wat lief al jullie tips.

het is inmiddels opgelost het probleem, en heb er een hoop van geleerd.

had dit inmiddels al geschreven.

nonnes schreef:

joepie de poepie het is gelukt het was dus idd het rooster en ja ik heb nu een mooi kapsel!!!!!!!

ik ben helemaal blij. en granny super bedankt voor je steun gisteren.
en vandaag alle mensen met tips.

kan mijn geluk niet op!!! ga er gelijk nog een maken dan is die stress vast voor bij.

dank jullie wel allemaal weer.

28

@Manon, wat super dat je probleem nu opgelost is!! Kan je weer met een gerust hart aan de slag. :)
@Granny, ja dat had ik ook al geprobeerd, maar nog steeds dezelfde harde stukjes. Het zijn er maar een paar hoor, echt kleine harde stukjes die niet gaar zijn... :s Heb dus zelf ook g

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

29

Annette,ik heb het ook al een paar keer gehad hoor, ik denk dat het bij mij aan het overmixen lag, mijn handmixer mixte nl erg hard en dat ik misschien teveel eieren er  in deed. Nu ik de eieren echt afweeg en mix met de kitchenaid, geen problemen meer.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!