1

Onderwerp: Plaatjes vergroten??

Ik ben maar een leek op computergebied,maar zou graag wat plaatjes willen afdrukken vanaf internet,maar wil graag weten hoe je ze groter kunt maken,ik ben op zoek naar Bloom van Winx en een paar mooie handen,ik heb ze al gevonden,maar kan iemand me vertellen HOE ik ze groter kan maken???
Alvast bedankt!
Groetjes Darlene

2

Re: Plaatjes vergroten??

Kan het niet met de printer zelf?  Ik heb nl een printer/copier en daar kan ik ook op vergroten en anders doe ik het wel eens met 'paint'.Zal ongetwijfeld een makkelijkere manier zijn, maar ik ben ook geen ster met computers

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Darlene Visser schreef:

Ik ben maar een leek op computergebied,maar zou graag wat plaatjes willen afdrukken vanaf internet,maar wil graag weten hoe je ze groter kunt maken,ik ben op zoek naar Bloom van Winx en een paar mooie handen,ik heb ze al gevonden,maar kan iemand me vertellen HOE ik ze groter kan maken???

Ik ben geen winsucksnerd maar als je een programma hebt zoals paintshop pro of photoshop dan kun je ze daarin resizen.............

I believe in Sandy Claws

4 Laatst bewerkt door tom poes (19-09-2007 21:12)

Is dit groot genoeg?
http://www.paginasprodigy.com/angie1992 … bloom8.jpg

Nog een grote:
http://www.clopotel.ro/imgs/userimg/p96162.jpg

Als je googled op afbeeldingen kun je bij geavanceerd alleen groot ingeven...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Hebt er helemaal geen moeilijke programma's voor nodig hoor....
Word is genoeg en gaat heel gemakkelijk. Dat kan echt iedereen! Klik met je rechtermuisknop op het plaatje dat je wilt hebben en kies 'kopi

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Ja Jozien,het is gelukt!!!
Dit snap ik tenminste!!
Ik heb er al een paar geprobeerd,en het lukte!!!
Hartstikke bedankt!
Groetjes Darlene

7

maar soms gaat het mis met words, dan wordt het plaatje of de foto wazig en zijn
de randjes niet meer scherp, zeer lastig om uit te knippen... vooral de kleine stukjes
:s

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010