1

Onderwerp: Vulling niet in de koelkast

Heb al een mooie lijst gevonden met allemaal lekkere vullingen, maar ik ga vrijdag een taart maken van 28 of 30cm geloof ik voor een collega die getrouwd is. Wil ik natuurlijk vullen, maar met iets wat niet in de koeling hoeft. Het liefst 2 lagen. Wat is lekker daarbij. 2 lagen die niet gekoeld hoeven worden en niet te moeilijk aub.

2

Re: Vulling niet in de koelkast

Botercreme en Jam??
Ik doe tegenwoordig door de botercreme gemalen bokkepootjes en dat vind iedereen heel lekker. Ik doe dan vaak eerst een laagje Chocola daarover bokkepootjes botercreme en de tweede laag 4 vruchten of bosbessen jam.
Tot nu toe vond iedereen dat heerlijk.

3

Ik zou ook voor de botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

ja ik wilde ook zeggen banketbakkersroom en jam, maar dan van die banketbakkersroom met water, en niet met melk (dus dr. oetker of bakkersmaatje, niet die van soezie, die ik overigens ook matig van smaak vindt)

Mijn website: Presentaart

5

banketbakkersroom met mandarijntjes is ook erg lekker!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

ja, misschien gek, maar ik heb het idee dat botercreme toch ook gewoon in de koeling moet? En die room dan ??

Niet in de koeling wordt denk ik lastig??
x mo

7

Moosdoosparaplu schreef:

ja, misschien gek, maar ik heb het idee dat botercreme toch ook gewoon in de koeling moet? En die room dan ??

Basic kookles.......room is snel bederfelijk en boter niet.........

I believe in Sandy Claws

8 Laatst bewerkt door Moosdoosparaplu (19-09-2007 20:20)

Granny W. schreef:

Basic kookles.......room is snel bederfelijk en boter niet.........

Bedankt voor de Basic Kookles!
Vind het toch nog steeds lekkerder uit de koeling! :lol:

x

9

Ik ga voor de botercreme mix van de shop met bokkenpootjes erdoor heen. En dan een laag viervruchtenjam.
Bedankt voor het meedenken.