1

Onderwerp: Veel van jullie, en n beetje van mezelf.

Veel naar haar voorgangers gekeken gemaakt door verschillende van jullie, waarvoor hartelijk dank. En toch ook geprobeert er een eigen Barbie van te maken. Nadat het kapsel 2x was mislukt is het deze dame geworden. Gevuld met bbr en manderijntjes, aardbeienjam en botercreme met cola-champagne aroma.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NQKWCTI.jpg

Ook nog even een goedmakertje voor de buren, had ik taart laten proeven die helemaal niet lekker was. Dus even om te laten proeven dat het ook anders (lees beter) kan

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G7PTVJFK.jpg

groetjes Chantal

2

Re: Veel van jullie, en n beetje van mezelf.

ze zien er alle 2 leuk uit!

3

zien er alletwee super uit!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Nou, zo'n taartje zal je krijgen op zo maar een ochtend, gewoon omdat de vorige niet zo lekker smaakte. Meer Have a Nice Day-taartjes, dan ziet de wereld er binnen no time stukken beter uit. Wat een dotje!

Groetjes, Moon

5

Wat een strakke letters! Gelukkig zit er geen Maggi in, maar cola-champagne-aroma. Hier ben ik wel benieuwd naar. Wat is dat precies?

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

6

Allebei leuk!!!
Ook ik ben erg nieuwsgierig naar de cola-champagnesmaak.....

Groetjes Ingrid :+

Cola-champagne aroma komt van de C1000, ze hebben ook vanilie, amandel en ananas. 50 ml kost € 1.49. Je vind ze niet bij de bak spullen maar bij de "toko-spullen"

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VV8DVLDT.jpg

groetjes Chantal

8

Mooie taartjes!

9

Mooi gedaan, hoor!

cola-champagne klinkt heel speciaal, maar waarschijnlijk weer niet in Belgie te verkrijgen ...

10

Heel mooi allebei! En ik kom al jaren bij de C1000 maar die aroma's zijn me toch altijd ontgaan, ik zal bij ons ook eens speuren. Bedankt voor de tip!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

11

Brabantsetaart schreef:

Cola-champagne aroma komt van de C1000, ze hebben ook vanilie, amandel en ananas. 50 ml kost € 1.49. Je vind ze niet bij de bak spullen maar bij de "toko-spullen"

Nog nooit op gelet! Bij mijn volgende bezoek aan de C1000 zal ik eens speuren. Hopelijk zijn dan ook die nieuwe decoratiespullen aanwezig. Tot op heden ontbreekt hiervan in onze C1000 nog ieder spoor.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

12

En,  de buren nu wel tevreden???
BEter een goede buur dan een verre vriend haha.

Groeten Dorien.

13

Nou, da's een prettig goedmakertje, dat prachtige "Have a Nice Day" taartje...

Het is me even ontgaan waarom je het bracht (iets met maggi, las ik?) maar het is vast en zeker graag in ontvangst genomen...

Je Barbie is prachtig... mooie jurk, vooral het lijfje met het bandje over een schouder vind ik heel leuk gevonden. Lieve bloemetjes erop, lekkere vulling...

... wat wil een mens nog meer?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl