Onderwerp: Taart zonder soja??? Wie??
Dames,
Ik ben benadert door iemand die mij vraagt of ik ok een taart maak zonder soja.
Maar ik heb echt geen idee!
Kan iemand mij helpen. En zo ja, moet ik er dan ook meer voor vragen?
Gr Mandy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Taart zonder soja??? Wie??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames,
Gr Mandy
Een hele gewone taart zoals we die meestal maken bevat toch helemaal geen soja? Of ben ik nou gek?
Eh... volgens mij ben je niet gek Yvonne.... En anders ben ik het dus ook!
Groetjes Ingrid
Dames,
Een gewone cake is soyavrij....gebruik je halfproducten zoals mixen dan nakijken op het pak of er soya-elementen inzitten en als je margarine gebruikt ook deze nakijken op soya elementen, aangezien er geen extra kosten aan verbonden zijn en het eigenlijk het gewoonste basisproduct is, normale prijs dus.......
Ok dames jullie hebben helemaal gelijk!
Dit kreeg ik vandaag!
Maak jij ook taarten zonderen melk en ei? Want allebei mijn kinderen zijn allergisch voor melk en ei enz..
Dus melk ei maar enz????
Maak jij ook taarten zonderen melk en ei? Want allebei mijn kinderen zijn allergisch voor melk en ei enz..
Dus melk ei maar enz????
Hmmm......melkvrij is geen probleem dus dat weet je al, maar eivrij heeft zo zijn eigen problematiek en zul je moeten werken met een eivervanger, het beste is om eens rond te snuffelen op sites voor kids met voedselallergieen......
Er zijn eiwitvervangers op de markt maar ik zou zo geen merk voor je weten. Je kunt ook aan de klant vragen of zij zelf een eiwitvervanger hebben, de meeste moeders die ik ken met allergie en intolerantiekids weten goed de weg voor ingredienten dus hoef ik eht wiel niet opnieuw uit te vinden
Ok dus als ik dat heb(de ei vervanger) dan kan ik een taart met fondant eroverheen wel maken?
Alleen wat voor vulling??
Ook maar even zoeken!
Bedankt Gr Mandy
Ok dus als ik dat heb(de ei vervanger) dan kan ik een taart met fondant eroverheen wel maken?
Alleen wat voor vulling??
Ook maar even zoeken!
In rolfondant zit nogal eens melkpoeder en of ei, en in marsepein ei........ik heb een rolfondant recept in de recptsectie staan dat voldoet aan de eiwitvrije en melkvrije kwalificaties....mits je een eiwitvervanger hebt gevonden....
In rolfondant zit nogal eens melkpoeder en of ei, en in marsepein ei........ik heb een rolfondant recept in de recptsectie staan dat voldoet aan de eiwitvrije en melkvrije kwalificaties....mits je een eiwitvervanger hebt gevonden....
Staat al eens hier en daar genoemd op het forum of dat in RegalIce, PetiinIce of Ballina zit. In geval van twijfel gewoon even mailen/bellen naar (bijvoorbeeld) de webshop voor ingredi
Geweldig bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Taart zonder soja??? Wie??