1

Onderwerp: Sneeuwwitje en bloemen voor Maud

Woensdag-avond belde een collega van mijn broertje met de vraag of ik voor haar dochtertje 2 taarten wilde maken. Natuurlijk wil ik dat! Voor wanneer? 1 voor zaterdag en 1 voor zondag!!! O jee, gelukkig ben ik dit weekend vrij, dus aan de slag!
Ze wilde graag veel bloemen op de taart voor zaterdag, en voor zondag een taart met een plaatje. Haar dochter zit op het moment helemaal in de prinsessenfase, dus sneeuwwitje leek haar wel leuk. Na een beetje gegoogle vond ik dit plaatje, en na een avond zwoegen was ik redelijk tevreden. De taart van gisteren vonden ze heel leuk, en vanavond wordt de sneewwitje taart opgehaald. Ik ben benieuwd!
De taarten zijn allebei gevuld met citroenkwarktaartpudding.

Groetjes Angelique
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DQ7IVENQ
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SJTLN7GT
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SBVBPVUF

2

Re: Sneeuwwitje en bloemen voor Maud

Vind ze allebei schitterend, maar vind de bloemen toch wel het mooiste. Die is zo prachtig..!

3

erg mooi!!!
en in zo'n korte tijd. geweldig!!

4

Prachtig!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

5

alle hardstikke mooi!

6

Wat een prachtige taarten en zo mooi strak!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

Prachtig! Allebei, maar reken maar dat Sneeuwwitje helemaal een knaller wordt vanavond! Prachtig gepuzzeld :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Ze zijn allebei helemaal goedgekeurd! De bloemetjestaart is prachtig, maar de prinses vind ik toch nog leuker voor een kleine jarige!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Wat mooi... die bloementaart is werkelijk prachtig...

... maar de jurk van Sneeuwwitje... daar ga je de show mee stelen hoor!

Reken maar van yes... :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

wauw wat mooi gedaan zeg sneeuwwitje.
andere taart ook super mooi. maar vindt sneeuwwitje zo knap gedaan.
moet ook gaan puzzelen heb je nog tips voor me. of is het gewoon oog voor details en geduld?

11

Sneeuw witje heel mooi gedaan en van de bloemen taart wordt ik helemaal vrolijk!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

12

Allebei errug mooi, die bloementaart is prachtig maar sneeuwwitje is het allermooiste van het land ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

13

Lief! En wat heb je de rok van Sneeuwwitje mooi gemaakt. Het lijkt net of ze ieder moment van de taart kan huppelen!

Groetjes Ingrid

14

Allebei ERG mooi!!!!

Pluk de dag!

15 Laatst bewerkt door @ngelique (18-09-2007 09:53)

Bedankt voor alle leuke reacties!!

nonnes schreef:

wauw wat mooi gedaan zeg sneeuwwitje.
andere taart ook super mooi. maar vindt sneeuwwitje zo knap gedaan.
moet ook gaan puzzelen heb je nog tips voor me. of is het gewoon oog voor details en geduld?

Als je gaat puzzelen zou ik in het begin een plaatje kiezen met niet al te veel lijnen, je krijgt al snel een leuk resultaat met een simpel plaatje. Ook probeer ik de laatste tijd iets meer diepte in mijn plaatjes te krijgen, door een stukje marsepein onder een bepaald plekje van het plaatje te leggen. Nu was de rok van Sneeuwwitje niet heel erg makkelijk, en heb ik het plaatje af en toe even weggelegd om er dan later weer mee verder te gaan. Geduld is dus zeker een aanrader!
Ook maak ik de stukken die op de tekening op elkaar aansluiten iets groter, zodat ik het onder het aansluitende stukje kan schuiven (Snap je hem nog??)
En ook ik probeer nog heel veel bij te leren, dus tips en aanwijzingen zijn van harte welkom!! 

Heel veel succes met jouw puzzelplaatje!!

Groetjes Angelique

16

allebei mooie taarten, maar de bloementaart is toch mijn favoriet!
Wat een romantisch plaatje... prachtige kleuren en prachtige bloemen!

17

Erg leuk gedaan, Maud wordt lekker verwend, 2x haar verjaardag vieren met 2 prachtige taarten.

Groeten Dorien.