1 Laatst bewerkt door slankesas (17-09-2007 16:04)

Onderwerp: gevecht met letters

gisteravond belt mijn collegaatje of ik nog een taartje kan maken voor onze baas...ik had nog een kapsel liggen dus zei..natuurlijk...
wat een drama....kapsel was mega hoog...dus het lijkt wel een flatgebouw...plooien maken gaat echt tegen mijn natuur in...hahahahaha...marsepein scheurde...en die heineken letters kreeg ik voor geen meter mooi strak....Ik had de letters uitgeprint..uitgeknipt en daarna uitgesneden..maar met al doe hoekjes werd ik er gek van....iemand tips...??????
ik doe nu de deksel op de doos en hou het voor gezien...laten we het er maar ophouden dat het een goede oefening was.....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QP3QT7UZ.jpg

Nu met andere letters....wat vinden jullie...????????
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SUMCD8SL.jpg

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

2

Re: gevecht met letters

H

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

3

Stressen is altijd lastig! De kleuren zijn supergoed en het lijkt echt wel op een bierdopje!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

4

hele knappe taart hoor zeker last minute!!!
Weet niet of het mij zo gelukt was!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

ik ga toch nog even proberen met mijn letter uitstekers....dan maar geen  heineken letters.....het laat me niet los...hahahaha

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

ik vind het best leuk hoor maar ik kan me voorstellend at je baalt van je letters en toch nog gaat proberen... succes!

7

Ja, ja veel letters ook! Ik vind ze toch wel heel mooi geworden! En ook met letters helpt het wel om ze even in de vriezer te leggen, dan vervormen ze niet zo makkelijk bij het overbrengen op de taart!
Ik stem dus voor foto 1!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Hmmm, tja... ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik stem ook voor foto 1 :D. De andere variant kan ook prima hoor, dus als ze al vernietigd zijn zou ik het gewoon zo laten (of sowieso gezien het tijdstip ;)).
Ondanks alle last-minute stress heb je een meer dan prima taart afgeleverd hoor en hij is echt wel herkenbaar (zonder enige moeite) als een bierdop :Y.
Nog

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

9

Sigrid schreef:

Hmmm, tja... ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik stem ook voor foto 1 :D. De andere variant kan ook prima hoor, dus als ze al vernietigd zijn zou ik het gewoon zo laten (of sowieso gezien het tijdstip ;)).
Ondanks alle last-minute stress heb je een meer dan prima taart afgeleverd hoor en hij is echt wel herkenbaar (zonder enige moeite) als een bierdop :Y.
Nog

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

10

Oooh, dat stressen is ook nergens goed voor!
Het is duidelijk een bierdop, hoor! En je baas was er vast blij mee!
Wat die letters betreft: volgende keer beter!

Groetjes Ingrid :+

11

Foto 2
Maar zien er allebij leuk uit!

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

12

Helemaal mooi, zou niet kunnen (en willen) kiezen tussen 1 en 2, ze hebben gewoon allebei wel wat...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gevecht met letters