Re: Samen badderen
Geweldige taart, mooie kleuren, super geboetseerd.. In een word : PRACHTIG!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Samen badderen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldige taart, mooie kleuren, super geboetseerd.. In een word : PRACHTIG!
Suuuuuupertaart! Echt helemaal leuk!
Ohhhh wat is ie leuk !!!!!!!!
En wat heb je de poppetjes mooi gemaakt zeg...zo weggelopen uit een kinderboek lijkt het wel..
Echt prachtig !
Super leuk!! Knap geboetseerd! En ook ik vind dat wegblazen van het zeep geweldig!
Het ziet er heel leuk uit!
Wat een supergeweldigegavemooieleukeaparte taart!!!
Ik zou graag willen weten wat je voor dat badschuim hebt gebruikt??
Groetjes chantal
Ik had er toen hij hier thuis stond ook nog wat foto's van gemaakt trouwens
Ikzelf ben erg benieuwd wat de vulling nou precies was. Volgens ruben (vriend) zat er fruit in, volgens mij ook, maar geen idee wat ^^
Jeetje deze had ik even gemist ! Wat is ie leuk !!!!!
Nou, nou, wat een complimenten. Moet zeggen dat ik zelf ook heel blij was met het resultaat Het schuim was gewoon icing, wat rondgespoten zeg maar.
En ja, Mariska, Ruben had gelijk, er zat fruit in. Het was namelijk zijn favoriet, mangomousse. Moest de dag ervoor ook een taartje maken voor de man van een collega, die vond het heerlijk!
Dat dacht hij ook al, maar ik was bang de verkeerde te zeggen.. Maar hij was er wel heilig van overtuigd dat het mangomousse was en het was inderdaad h
vind hem super leuk!!!
Had ik al gezegd hoe geweldig ik je taart vind??? Echt SUPER!! Ik vroeg me als beginneling af hoe het kan dat je schuim zo mooi glanst? Waar heb je dat van gemaakt?? Groetjes, sas
had er net overheen gelezen, maar lees nu dat het badschuim icing is. Hoe werkt dat dan, kun je dat al gewoon spuiten of moet je dat nog mengen?? En waamee spuit je het dan, spuitzak???? sas
Echt een super gave taart... Heel erg mooi en leuk gedaan!!!!!!!!!!!
Wat een super Taart zeg!!!!
Helemaal goed een dikke vette 10 ook van mij!!!!!
Top!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Wow wat een schatjes en zelf die uitdrukking op die gezichtjes, en die zeep die ze weg blaast. Echt waanzinnig!!!
had er net overheen gelezen, maar lees nu dat het badschuim icing is. Hoe werkt dat dan, kun je dat al gewoon spuiten of moet je dat nog mengen?? En waamee spuit je het dan, spuitzak???? sas
Icing spuit je met een spuitzak, recept vind je op deze site bij recepten.
Wat een ontzetten leuke taart! Ik zou het ook hartstikke zonde vinden om 'em aan te snijden!
Groetjes Ingrid
Hij is geweldig!!!! Popjes heel mooi gemaakt!!
heel erg leuk!
het schuim is erg goed gelukt!
prachtig strak geworden.
saskia
Wauw! Geweldig mooi! En leuk idee voor na een dagje thermen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Samen badderen