1 Laatst bewerkt door Bien (29-11-2007 10:17)

Onderwerp: Mega gitaar

Een vriend van ons werd 40 en die ging een groot feest geven, of ik een taart voor 80-90 personen wilde maken. Natuurlijk, hoe moeilijk kan dat zijn. Hij had niet veel wensen, mocht gewoon de uitnodiging namaken, dus gewoon een grote vierkante taart, maar nee hoor, dat vond Bien te gewoontjes. Hij is een grote fan van Status Quo, dus ik zou wel even de gitaar van een van de bandleden maken.

Vrijdag de hele dag bezig geweest met taarten (7) bakken en zaterdagochtend om 9 uur begonnen met op maat snijden, vullen en decoreren. Het nadeel met zo'n grote taart en rare vorm, er is geen plek voor in de koelkast, dus je kan niet veel van te voren voorbereiden en je gevulde taart in de koelkast opstijven is er ook niet bij.

Om half 6 was ik klaar en het feest begon om 7 uur. Ik heb 8,5 uur achter elkaar eraan gewerkt en ik zal jullie al het drama besparen, maar zoiets groots is haast niet te doen in een gewone keuken.

Maar....het was een groot succes en ik kreeg ook nog het compliment van een kenner, dat de taart beter smaakte dan de taarten van Dunya en dat is een gerenomeeerde  zaak in Rotterdam. Complimenten moet natuurlijk eigenlijk naar Inge, aangezien zij van die goede ingredienten verkoopt

taart was 46 x 133 cm

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTQ6BA44.jpg

Bijkomend verhaal,ik dacht  alleen maar een ochtend bezig te zijn en 's middags aan de taarten voor zondag kon  werken, maar nee, toen ik 's avonds van het feest thuis kwam, stond me nog het een en ander te wachten,maar dat is  voor het volgende topic

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Mega gitaar

Wow wat een joekel en wat een hoop tijd gaat erin zetten. Maar mijn complimenten, ziet er echt mooi uit. Zul je wel heel trots op zijn, op zo'n megataart.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

3

oohhh wauw hij is gaaf geworden ik zat me al af te vragen wanneer je die gitaar mocht gaan maken!
Het is echt een super taart!!!!!

4

Giga-goed!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

5

Bien... ik had eerst geantwoord op je topic met Bumba... maar nu ik dit lees kan ik alleen maar zeggen:

IK BEN ZOOOO TROTS OP JE!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

WAUW! Wat een mega-taart en wat een mega-klus! Super gemaakt :Y! Maar had je na zo'n lange dag nog wel zin in een feestje :D?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7

waaw, hoe lang is die taart! die past ook niet op mijn keukentafel dus ik kan me voorstellen dat het een heel gedoe was! maar hij is wel perfect geworden!

8

wauzers wat een joekeloerus zeg!!!!
Heel erg mooi gedaan....pfff wat een karwei zeg!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

9

Wat een enorme taart maar wat goed uitgevoerd! Echt mijn complimenten!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

10

Wat enorm mooi!! Deze zou ook helemaal te gek zijn voor mijn vriend...maar aangezien hij drie dagen na mij jarig is en we het voortaan dus maar gezamelijk vieren zullen we het dan toch moeten houden bij een leuke stapeltaart met interesses van beide :)

11

mega project met mega resultaat. en ja die keukens lijken met de dag kleiner te worden :D

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

12

Wat een geweldig project! Ook het bekleden lijkt me echt heel moeilijk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

13

oke...speelde hier een klein beetje grootheidswaanzin mee? Hoe bedenk je het, en waar haal je de moed vandaan? Wat een fantastische super taart. Prachtig gemaakt Bien, complimenten! En dat hij lekkerder was dan de rotterdamse banketdame is natuurlijk het grootste compliment!

groet corinne

Groet Corinne

14

Wat een SUPER STIJL TAART ZEG!!!!!
Wat maak je toch gewldig mooie taarten!!!! Je Bumba taarten waren ook al zo mooi!!!
SUPER GEDAAN en wat en leuk compliment van die kenner dat je taarten nog lekkerder zijn dan die van de Rotterdamse Banketdame!!!

Pluk de dag!

15

Wauw wat knap gedaan!! Super gemaakt, wat een enorme taart! Wat een werk moet dat geweest zijn!

16

jeetje kreetje, wat een ding joh !!! Knap hoor..

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

17

Gaaf hoor!!!!!!!!!!!!! En wat een werk zeg wauw super gedaan!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

18

ONWIJS GAAAAAF en wat een superproject zeg, hele dikke pluim Sabine!! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

19

ZOOOOO, die is PRACHTIG!!!!! Super knap gedaan en een prachtige afwerking!! Ik kan me voorstellen dat het een enorm succes was!!

20

Je bent een poos bezig, maar dan heb je ook wat! SUUUUUPER! Wat een joekel! En net echt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

21

Zoooo, jij durft :Y En met super resultaat :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

22

In een woord: GEWELDIG!!!

Groetjes Ingrid :+

23

wwwwaaaauuuuwww wat een geweldige taart.

Helemaal goed.

groetjes Marlies

groetjes marlies