Re: Puppy taart voor Tessa
Wat een dotje...snoeppie..scheetje...zucht...........
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Puppy taart voor Tessa
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een dotje...snoeppie..scheetje...zucht...........
mooiiiiiii
erg lief en van harte gefeliciteerd met je dochter nog he.
Wat een liefie!
Wow deze is superleuk.... en dat hondje... geweldig, wat lief!
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Sylvia
Wat een lieffie!! ... die pup.
en de taart is ook weer mooi strak en 't is dat je het verteld hebt van die spuitrand
ontzettend leuk taartje....ik zou ook helemaal gaan zweven als ik zo mooi hondje had!
groet corinne
enne gefeliciteert met dochter-lief!!!
Helemaal geweldig!
heel mooi hoor, vind je zijdecoratie ook heel subtiel en treffend!! Woef woef ...
Weer zo'n perfecte taart, en eens een keer wat anders dan al dat rose voor meisjes.
Erg mooi gemaakt. Nog van Harte gefeliciteerd. Wat vond ze ervan??
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Ach wat een lieverd.... zo leuk met die ppotjes en botjes, dat makt het helemaal af!
Groetjes Ingrid
Hij is heel mooi, alles klopt gewoon helemaal, die pootjes, die botjes, echt heel leuk!
schattig schattig schattig en natuurlijk weer perfect uitgevoerd.mooie kleur rood ook (welk merk????)
voor het spuitranje devolgende tip:
eerst de gleuf opvullen en daarna pas het echte randje erlangs dat wil nog wel eens helpen.
saskia
Bedankt voor alle reacties !!! Tessa vond hem trouwens geweldig. Het hondje mocht niet worden opgegeten, die ligt nog steeds heerlijk te slapen op een schoteltje
Thanks Saskia !!!! en vul je dat gewoon op met icing, ik neem aan van wel. De rode kleur is van SK intensive.
Ik vul het meestal gewoon met botercreme. maar icing kan natuurlijk ook gewoon nemen wat je in je spuitzak hebt zitten.
saskia
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Puppy taart voor Tessa