1

Onderwerp: Jeroen 18

Zaterdagavond gaf ik een (ex) collega 2 taartjes cadeau (ergens anders in de parade onder " spaanse bolletjes). Die week ervoor had ik ook al 2 taarten gemaakt voor een collega die 50 werd. Op het feestje van die ex-collega zegt weer een andere collega (volgen jullie het nog :lol: )ik heb er nog aan zitten denken je te bellen want mijn zoon wordt maandag 18......
Ik met mijn grote waffel: "O dat kan nog wel, hoor!"
Dus opdracht voor een 18-jarige. Chocola moest het zijn en verder niet te veel poespas.... gelukkig had ik nog genoeg spullen voor een portie ganache, want ik had niet meer genoeg marsepein of fondant om te bekleden. Gevuld met botercrememix en perzik-passievruchtenjam.
De naam van de jarige en natuurlijk 18 moest erop komen te staan. De auto's aan de zijkant slaan natuurlijk op het feit dat hij nu rijlessen mag gaan volgen!

Heb het eenvoudig gehouden en gisteren geoefend met spuitsetje van Wilton, dat ging best goed, vandaar de chocotoefjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CUFP7LWI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XXJFBY4L.jpg

Groetjes Ingrid :+

2

Re: Jeroen 18

Hij ziet er heerlijk uit :9!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

idd een heerlijk taartje en je spuitwerk ziet er leuk uit!

4

mjammie en je spuitwerk is al goed joh!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

Ziet er verrukkelijk uit en wat goed dat je het nog even voor elkaar gefixt hebt zeg ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

Mja, wat een beetje jammer was: 1 autootje was gesmolten toen ik aankwam (nog een klein gelukje dat ie aan de achterkant zat). Ik baalde wel zeg!!! Vraag me af hoe dat kan. Ik denk doordat de taart te koud was.

Maar goed, de jarige was blij en wilde bij de taart ook 3 zoenen, dus die heeft ie ook gehad. hahahah

Groetjes Ingrid

7

Wat jammer van het autootje! Maar die drie zoenen hebben het weer goed gemaakt?

't Ziet er heel lekker uit... (die taart dan he... niet mijn visioen van zoenen met een 18 jarige... ;) :lol: :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl