1

Onderwerp: Hoii allemaal

Hoiii allemaal,
Graag wil ik mij even voorstellen want ik vind het helemaal tegek deze site mijn naam is Jette en ben 29 jaar, ik ben een erge fan van lekkere dingen bakken vooral cupcakes.... maar ben sinds gisteren het internet maar eens opgegaan en wist niet dat er zo'n grote belangstelling was van mensen die dit ook doen.. ik dacht echt dat het Dr. Oetker vak bij de supermarkt het was, hihi  ;-)
Dus zit nu met open mond van verbazing naar al het moois te kijken van iedereen en geloof dat mijn salaris ook goed opkan in de webshop, super!
Erg leuk allemaal,
Groetjes van Jette

ps geeft iemand in omgeving zuid-holland workshops?

Groetjes van Jette

2

Re: Hoii allemaal

Hoi hoi,

Welkom op het forum! Pas wel op, straks ben je er helemaal aan verslingerd en kan je aan niets anders meer denken.

Voor workshops kan je even zoeken: zoekfunctie hier boven op de oranje balk en dan bijv: Workshop zuid holland

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Bedankt van je berichtje en je hebt vast helemaal gelijk, heb al een grote bestelling gedaan vandaag in de webshop, echt ik voelde me sjaakie in de chocolade fabriek aan keus zeg hihi...
En er is ook iets 27 oktober Taart en Trends, lijkt me leuk zeg... gaan erveel heen van het forum?
Groetjes weer van Jette

Groetjes van Jette

4

ps mooie dingen heb je gemaakt Pooh net je website zitten bekijken!

Groetjes van Jette

5 Laatst bewerkt door Pooh (15-09-2007 19:47)

:O Dank je

Ik weet wel dat ik er heen ga, 27 oktober, en dat er volgens mij ook best wel wat van het forum aanwezig zijn.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Lijkt mij reuze leuk, maar mijn dochtertje is 2 dus moet even kijken of ik oppas kan krijgen, want volgens mij te lange dag voor zo'n kleintje hoewel ze het wel prachtig zou vinden om te zien... :think:

Groetjes van Jette

7

Welkom! En inderdaad: oppassen hoor, anders ben je verslaafd ;)
27 oktober zal behoorlij bezocht worden door de forummers hoor :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Hallo en welkom op deze site en dit supergezellige forum!

Leuk dat je je ook hebt aangemeld en ja: verslavend is het zeker :lol:

Ook ik zal er zijn, de 27e  en ik kijk er zooooooo naar uit! Leuk!!!

ps
kijk alvast maar eens bij het topic "Hoe zie jij eruit?" wat je vinden kunt in dit gedeelte van de site. Daar kun je veel van je medeverslaafden in het "eggie" zien... en wellicht is het leuk om ook jezelf daar te showen... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Bedankt weer van leuke welkom berichtjes enuh het is nu al zeker verslavend, zit al hele avond weer achter laptop geplakt hihi...
En nu maar wachten op mijn bestelling uit de webshop kan ik weer verders frubelen hihi...
Lijkt me prachtig om alles in het echt te zien van iedereen op 27 oktober ik vind alle foto's al zo mooi!
Maar ga even verder bij de topic kijken goed idee...!

Groetjes van Jette

10

beste koenie, het hoe zie jij eruit topic gevonden maar nu kan ik het niet meer vinden, beetje dom he :o Maar ik laat eerst wel eens een foto zien van wat ik gemaakt hebt hihi en dan foto van mezelf anders zo gekke volgorde he;), toch?
heb je site ook bekeken...ook heeeeeeeeel mooi hooor!
heb ook 2 kaarten gereserveerd vandaag voor de 27ste, helemaal blij hihi...
groetjes allemaal

Groetjes van Jette