1

Onderwerp: Eindelijk

Vandaag vieren wij de verjaardag van onze dochter Dion en eindelijk mag ik een barbietaart maken.  Roze moest hij worden. Vulling: aardbeienvlaaivulling met bokkepootjes-botercreme.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JCWRGDI7.jpg

Tevens heb ik nog een after eight taartje gemaakt, omdat ik niet genoeg denk te hebben.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NSOCJHL6.jpg

Bedankt voor het kijken.
Groetjes Natascha.

2

Re: Eindelijk

Barbie is heel mooi geworden en je taartje erbij ziet er heerlijk uit!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

Mooie dame en een heel smakelijk uitziend extraatje!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

En, Natas?

Was de after eight taart nodig? Ik vergis me altijd in de grootte van zo'n Barbie taart. Er gaan altijd meer stukken uit dan ik verwacht.

Als je maar 1 taart wilt, dan zou je er ook voor kunnen kiezen om er een ronde of vierkante ondertaart onder te maken, zo weet je zeker dat je genoeg hebt.

Maar eh, niks te nadele van je mooie hartjes taartje hoor... want de vulling in de Barbie taart is heerlijk, maar after eight... daar kun je me voor wakker maken!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Oeee...ziet er errug lekker uit die after-eight taart..mjammieeeeeeeeee

De Barbietaart ziet er ook anatastisch uit zeg!!

Gr.  Sammy

6

Hoi Koenie, Hij was inderdaad niet nodig geweest, maar het bezoek  vond het helemaal niet erg om de after eight taart ook te proberen. Uit de barbie heb ik toch 20 kleine stukken gehaald. Hij was ook wel erg machtig dus grotere stukken is niet erg lekker vind ik.  Gr. Natascha.

7

Gefeliciteerd met je dochter en je mooie barbie!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

Hoi Tasch,

Feliciteer je Dion nog van me? En jij ook gefeliciteerd met haar verjaardag! En met je eerste barbie!! :Y

Het is een plaatje geworden!!! Een echte dame voor een klein, groot dametje ;)

(Je kan de taart verdelen in 2 en er een kartonnetje tussen leggen zodat je kleinere stukjes kan snijden. Dan is het niet zo machtig en heb je niet van de MEGA-grote stukken.)

9

Een prachtige barbietaart zeg!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"