1

Onderwerp: cars en bedankt glutenvrij

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJCH7BR3.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVXD6RMI-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FBGRY64K.jpg

De eerste taart simpel voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon. Alleen slagroom en een ouwel plaatje van cakeprint
De tweedetaart voor zijn verjaardag (helaas geen bezoek die hem kwam opeten) gevuld met aardbeienvlaai vulling en slagroom. Niet geheel bekleed omdat de jarig marsepijn niet zo lekker vond. Misschien zijn de bloemen een beetje raar maar dat is de inbreng van de jarige.
De derde taart gevuld met aardbeienvlaai vulling en banketbakkersroom bekleed met marsepijn. Slierten en letters gemaakt met een kleispuit.

Vind ze zelf goed gelukt
Wat vinden jullie?
jikke

2

Re: cars en bedankt glutenvrij

Ik vind ze heeeel goed gelukt zelfs! En de bloemen vind ik niet raar, juist omdat hij ze er op wilde hebben!

Ik werd alleen een beetje verdrietig van het zinnetje "helaas geen bezoek die hem kwam opeten".... heeft je zoon geen verjaarsvisite gehad dan?

Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met Sebastiaan, he!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

ik vind ze hardstikke leuk!!!

zo'n mooie groote taart en dan niemand die hem opeet en bewonderd.

gelukkig zijn wij er :-)

5

Koenie schreef:

Ik vind ze heeeel goed gelukt zelfs! En de bloemen vind ik niet raar, juist omdat hij ze er op wilde hebben!

Ik werd alleen een beetje verdrietig van het zinnetje "helaas geen bezoek die hem kwam opeten".... heeft je zoon geen verjaarsvisite gehad dan?

Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met Sebastiaan, he!

Ik ben het helemaal met je eens Koenie!!!

Pluk de dag!

6

Koenie schreef:

Dat klopt. Iedereen belde op het laatste moment (echt pas om 15.00 de kaarsjes waren bijna aan) af. Gelukkig konden opa en oma eerder komen zodat het toch nog een beetje feest werd. School heeft het in de klas later ruimschoot goed gemaakt. en natuurlijk hebben we nog een kinderfeestje gegeven waar wel kinderen waren (daarvoor was het eerste taartje)
Bedankt voor de felicitaties.
jikke

7

Jammer zeg! Als de visite had geweten dat er zo'n mooie taart op ze stond te wachten dan waren ze vast wel gekomen! Gelukkig dat het ware verjaarsgevoel er later toch nog kwam voor Sebastiaan!
Je bedanktaartje is ook leuk geworden!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8 Laatst bewerkt door Sigrid (16-09-2007 14:15)

Wat jammer dat het bezoek af belde, ze hebben in ieder geval prachtige taarten gemist! Fijn dat hij het op school en met zijn feestje wel leuk had.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

9

wat sneu voor Sebastiaan!!!
2 van zulke mooie taarten en dan geen bezoek om ze mee te delen!!
Nou Sebastiaan in elk geval 3 dikke smakkerds van mij en nog VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken