1

Onderwerp: Beetje nieuw

Hoi allemaal,
Ik ben niet helemaal nieuw, want ik heb al wat taartjes durven posten maar me nog niet voorgesteld. Ik ben Mariska en ik ben 38 jaar. Ik heb 3 pittige kinderen van 8, 6 en 4 en ik werk in de kinderopvang. Ik droom al over taarten en het is het eerste waar ik aan denk als ik opsta. Iedereen wordt al helemaal gek van me. Eigenlijk heb ik hier helemaal geen tijd voor maar het is te leuk om niet te doen. Dan slapen we maar wat minder.
Groetjes van Mariska

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

2

Re: Beetje nieuw

Hahaha Mariska!! Wat herken ik dat gedeelte over "dromen van taarten" toch goed.
Ik weet nog goed dat ik deze site voor het eerst zag en van mezelf twee weken moest wachten met bestellen van spulletjes om zo te ontdekken of het echt iets voor me was.

Ik kan je vertellen: het waren de langste twee weken van mijn leven... :lol: :lol: en nu kan ik me bijna niet meer voorstellen wat ik voorheen deed met alle tijd die ik nu aan taarten bakken besteed. Ga morgenochtend mijn 113e taart afleveren en ik ben pas in maart begonnen...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl