1

Onderwerp: Hele domme vraag waarschijnlijk !!

Hoi,

Nou wil ik eens proberen ic-ing op de taart te spuiten, maar nu vroeg ik me af, kan het daarna gewoon in de koelkast ? Ik wil hem vullen met kwark dus hij moet wel koel staan maar wordt de ic-ing dan niet zacht ?

groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Hele domme vraag waarschijnlijk !!

de paar keer dat ik icing details aanbracht heb ik de taarten zonder problemen in de koelkast kunnen zetten... maar misschien had ik geluk :o

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

Heb het zelf nog nooit gedaan, maar heb even gezocht voor je: gaat prima volgens de berichten.

Oh ja, nou bedenk ik me ineens: afgelopen zaterdag had ik bloemetjes gespoten en die had ik op een taart gelegd en de taart zondag aan mijn moeder gegeven; daar heb ik vanmorgen het laatste stukje van op (toen ik weer een taart met icing bloemetjes ging brengen :+), m

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ja hoor, kan gewoon!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

Marianne schreef:

Heb het zelf nog nooit gedaan, maar heb even gezocht voor je: gaat prima volgens de berichten.

Oh ja, nou bedenk ik me ineens: afgelopen zaterdag had ik bloemetjes gespoten en die had ik op een taart gelegd en de taart zondag aan mijn moeder gegeven; daar heb ik vanmorgen het laatste stukje van op (toen ik weer een taart met icing bloemetjes ging brengen :+), m

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Waarom schrijf je steeds ic-ing, Manika? IeCee-ing....?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7 Laatst bewerkt door manika (13-09-2007 16:18)

tom poes schreef:

Waarom schrijf je steeds ic-ing, Manika? IeCee-ing....?

Oeps :o

Oh wat erg he !!!! Ik dacht al de hele tijd : er klopt iets niets, en dankzij jouw weet ik het weer. Krijg je als je een tijd geen taarten bakt ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hele domme vraag waarschijnlijk !!