1 Laatst bewerkt door Sarakim (13-09-2007 14:28)

Onderwerp: Taart met witgoud...

Van nu.nl

Volgens een Japanse juwelier zou het de perfecte combinatie voor een vrouw zijn: een taart afgewerkt met witgoud. Ter promotie van het edelmetaal liet hij de taart maken. De lekkernij heeft een waarde van zo’n 1000 euro.

Bekijk de video

2

Re: Taart met witgoud...

Sarakim schreef:

Van nu.nl

Volgens een Japanse juwelier zou het de perfecte combinatie voor een vrouw zijn: een taart afgewerkt met witgoud. Ter promotie van het edelmetaal liet hij de taart maken. De lekkernij heeft een waarde van zo’n 1000 euro.

Bekijk de video

Gisteren toegestuurd gekregen door mijn webmaster maar zoals ik tegen hem al zei, goede bruidstaarten zonder witgouden juwelen overstijgen de 1000 euro prijs al veel vaker :)

I believe in Sandy Claws

3

De titel is volgens mij ook verkeerd, want in het filmpje wordt gesproken over dat er juwelen twv 1000 euro op zitten, niet hoe duur de taart zelf is. Blijkbaar denkt Nu dat die gratis aan de bomen groeien ;)

4

Sarakim schreef:

De titel is volgens mij ook verkeerd, want in het filmpje wordt gesproken over dat er juwelen twv 1000 euro op zitten, niet hoe duur de taart zelf is. Blijkbaar denkt Nu dat die gratis aan de bomen groeien ;)

Ik vind het zowiezo vreemd want wat is nu 1000 euro voor juwelen en ik heb de video eens goed bekeken.....volgens mij is men erg in de war want als dat allemaal wit goud is en dan ga ik er nog van uit dat er geen diamanten in zijn verwerkt dan hamgt en steekt daar voor tenmnste een 100.000 euro in......alleen al de blaadjes eetbare wit goud (erg moeilijk om aan e komen, is al een 3 0 a 40 euro per velletje....

Een simpele witgouden ketting begint bij inkoop al bij een paar honderd euro, gezien de prijzen in Japan kan men dat dus gevoegelijk verdubbelen.......

I believe in Sandy Claws

5 Laatst bewerkt door Granny W. (13-09-2007 18:16)

Eventjes gezocht op cake, japan, juweler en gevonden, gelukkig ben ik het nog niet verleerd, de juwelen en taart kosten 132.000 dollar........

Het is ook geen wit goud maar platinum.......
Oeps, url vergeten:
http://in.reuters.com/article/worldNews … 0320070910

I believe in Sandy Claws

6

nog duurder dan witgoud dus...

Getting married march 17th 2009...