1

Onderwerp: race-wagen in wording. Advies gevraagd

Ben al aan het voor werken voor een taart. Het wordt een ganache overgoten taart met een racewagen in de grindbak (hij is fan van Verstappen ;)). Voor het grind hadden we (manlief kwam met het idee) nougatine-nootjes gedacht. Maar nu de racewagen. Er moeten nog de cijfers op (45) en wat kleine details. MAAR ik ben niet helemaal tevreden over de bolide. Wie heeft er tips??????

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BALEJ4ZZ.jpg

2

Re: race-wagen in wording. Advies gevraagd

Ik vind hem (nu al :)) mooi hoor. Het enige wat ik eventueel zou kunnen bedenken is dat het rechter-achterwiel wat schuin weg loopt. Misschien als je hem wat meer in lijn laat gaan met het rechter-voorwiel dat het beeld dan wat anders wordt? De rest van de idee

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

ben het met sigrid eens.

groetjes Francisca

4

ik maak soms op de motorkap nog wel eens 1 of 2 witte strepen en doe dan daar de cijfers overheen. De bolide ziet er toch goed uit zo!

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

5

Dank jullie wel dames!

Dat achterwiel zal ik proberen iets anders te leggen.

@ Peronne: Zoonlief had hetzelfde idee: "mam, daar waar je "gesneden" hebt daar moet wit anders zie je de lichten niet"  :-) :) Hij kan het weten want hij wordt later autocoureur! :S

6

Grappig, dus nu weet je voortaan: naar het advies van je zoon luisteren, het forum komt wel.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl