1

Onderwerp: niet lachen hoor

Het is om te huilen, ben hier 3 uur mee bezig geweest, de kleuren zijn natuurlijk niet goed, had geen groen meer, maar nu wil ik aan de boetseersters op dit forum vragen, HELP, zeg mij wat ik moet veranderen.Dikkere benen, ogen meer uit elkaar, groter lijf of hoofd, ga voor mijn kleinzoon cupcakes maken voor zijn afscheid bij de peuterspeelzaal ,het kikkertje, dus ben nu al aan het oefenen,heb ik het eind november misschien wel onder de knie, erg he, dat je als 53 jarige niet eens een kikkertje kan maken. http://www.mijnalbum.nl/Foto-LKUTH7GQ.jpg

Veel taart plezier

2

Re: niet lachen hoor

ik lach omdat hij grappig is, hij is toch goed gedaan!
misschien de voetjes iets dichter bij elkaar en de "knietjes" iets meer gekruist, maar zeker niet slecht!!!!! ECHT WAAR!!!!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

Ik sluit me aan bij Katleen, ik vind het een hartstikke grappig kikkertje :Y
Wat je zou kunnen doen is de pootjes een beetje knokiger maken, gewoon beetje platter drukken, snap je wat ik bedoel? Lastig uitleggen :S
Qua verhouding klopt-ie eigenlijk ook wel, vind ik dan :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ik ben geen boetseerder, dus kan je niet aan tips helpen. Maar ik vind hem gewoon al harstikke leuk !

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

5

vind hem hartstikke leuk een blauwe kikker met rode nagelak die een vingertje is vergeten te lakken hahaha. Vind hem gewoon helemaal goed. Maarja ik heb van de week pas mijn eerste boetseersels gemaakt...enne ik zie niet aan je kikker dat je al 53 bent hahaha!!!!!!

groet corinne

Groet Corinne

6

Na, ik vind het een hele mooie kikker hoor!

7

HEt enige dat mij opvalt is de felrode nageltjes op een blauw kikkertje.
Als je een groen kikkertje maakt, zou ik dat verschil tussen nagel en kikker iets minder heftig doen.
Maar voor de rest vind ik het een pracht kikker.

8

Ik vind hem helemaal funky zoals hij is!!! Echt heel grappig en prima geboetseerd toch!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

9

Ik snap echt niet wat er mis mee is.

Tenzij het een konijn moet voorstellen, maar als het een kikker hoort te zijn is hij toch super gelukt?

10 Laatst bewerkt door Franky (12-09-2007 17:26)

Ik vindt het een grappige blauwe kikker en ik denk als je hem in t goen maakt hij/ zij helemaal op een kikker lijkt.

groetjes Francisca

edit mijn zoon van 17 loopt net langs en die zegt " he een kikker! Die vindt ik leuk!
Ik geloof dat dat genoeg zegt want hij heeft altijd het grootste commentaar!!!! ;)

11

Niks mis mee, kijk er eens naar alsof iemand anders 'm hier op het forum 'm heeft gemaakt en je zult waarschijnlijk reageren in de trant van: Wauw, wou dat ik dat kon..... ECHT!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Sarakim schreef:

Tenzij het een konijn moet voorstellen, maar als het een kikker hoort te zijn is hij toch super gelukt?

Hier zat ik hardop om te schateren :D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Eerlijk gezegd zie ik ook niet waarom je erom zou moeten huilen, hoor! Ik vind het een geweldige kikker!
En mijn zoontje vindt het ook een kikker ("kikke" zei hij net) en die is nog geen 2. Dus als die het al herkent, zit dat helemaal goed! Gewoon lekker door blijven knutselen, komt helemaal goed!
(Zei zij die helemaal niet kan boetseren :lol: )

Groetjes Ingrid :+

14

nu zit ik zelf te lachen, om de reactie van jullie, ik zal er geen rode nageltjes op doen hoor, dat was omdat ik alleen nog maar deze kleurtjes had,en als een binkie van bijna 2 jaar er een kikker in herkent, is het goed, daar ga ik ze tenslotte voor maken, als ik een groene heb ,zal ik hem/haar even showen, en franky, zeg maar tegen je 17 jrg zoon dat ik van hem hou, hahaha

Veel taart plezier

15

Ik dacht alleen maar "wow" toen ik hem zag...
Ik vind er niets mis mee, behalve dan dat een groene kikker n

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep