1

Onderwerp: Help !!!!

ik heb een zakje taartina in mijn slagroom gebruikt ipv klopfix!!!!!
kan dit kwaad? wordt dit nu een grote brei.
ik heb de taart al gevuld, moet ik de vulling en nu afhalen ?

groetjes Doosje-Riannah

2

Re: Help !!!!

Riannah schreef:

groetjes Doosje-Riannah

Hmm.......het is niet schadelijk maar zal de slagroom niet 'binden' is het voor je zelf kun je het gewoon proberen, is het voor een klant of belangrijke dag zou ik de boel er maar af halen en een neiuwe batch slagroom maken.......

Taartina is een geleermiddel op basis van een bepaald zeewier en heeft koken nodig om de bindende eigenschappen te activeren....wat het verder met de smaak doet van de slagroom zou ik niet weten maar het lijkt mij niet echt een verbetering........

I believe in Sandy Claws

3

Re: Help !!!!

Granny W. schreef:
Riannah schreef:

groetjes Doosje-Riannah

Hmm.......het is niet schadelijk maar zal de slagroom niet 'binden' is het voor je zelf kun je het gewoon proberen, is het voor een klant of belangrijke dag zou ik de boel er maar af halen en een neiuwe batch slagroom maken.......

Taartina is een geleermiddel op basis van een bepaald zeewier en heeft koken nodig om de bindende eigenschappen te activeren....wat het verder met de smaak doet van de slagroom zou ik niet weten maar het lijkt mij niet echt een verbetering........

bedankt voor je antwoord!

Ik heb het er toch maar afgehaald en opnieuw slagroom gemaakt, ik wilde het risico niet lopen dat mijn klant 1 blok slagroom op zijn taart zou hebben  :lol: