1

Onderwerp: zand

ja jullie denken alweer zand ,ja alweer zand.
heb net op de site gekeken en zag veel zandtips staan, maar net niet wat ik zocht.
moet voor volgende week een bruidstaart maken en daar komt de kaart op die is afgedrukt op sugarpast.
daaromheen wil ik zand strooien maar de lichtbruine bastardsuiker en de biskwietjes passen er niet echt bij bij de kleur van de kaart. eigenlijk moet het een iets cremer kleur worden dan de schelpenzand die je in de vogelkooitjes gebruikt . wie kan mij toch raad geven om dit te verweesselijken? er moet toch iets zijn !!!!!!
bijvoorbaad hartelijk dank.
grobbelia.

2

Re: zand

Mischien zijn lange vingers een oplossing. De goedkope soorten zijn aardig wit. Als je die verkruimeld dan krijg je heel licht creme.

Pluk de dag!

3

Of anders misschien van de suikerwafeltje, die je ook bij ijs ziet?
Sukses in ieder geval! :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

Witte biscuitjes, geen volkoren dus, maar lichte?

5

Ja, van die Mariakoekjes of San Fransico's (reclame, mag dat???). Die zijn allebei aardig licht van kleur.

Succes,

Groetjes Ingrid :+

6

Witte en lichtbruine basterd mengen?

Je kunt ook kritalsuiker zelf kleuren. Doe ik weleens voor in de suikerspinmachine. Dan heb je wel vloeibare kleurstof nodig, dus de pasta verdunnen.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

kokos met een heel klein beetje kleurstof????? Dan maak je elke kleur 'zand'die je wil!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

Ik zag vandaag bij de DA-drogist potjes met samiakpoeder. (je weet wel de binnenkant van zwartwitjes). Ik moest meteen aan jou denken. Dat is volgens mij hetgene wat je wilt hebben. Het is prachtig van kleur. een beetje cr

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl