1

Onderwerp: toblerone vulling

Hallo,

Mij lijkt die toblerone vulling wel erg lekker.
Maar kan iemand mij vertellen hoe je die maakt?
Ik ben wel een poosje aan het zoeken geweest, maar ik kan het hier niet zo gauw vinden.
Wie kan mij helpen??

Groetjes Evelotte

Happy Cake Day!

2

Re: toblerone vulling

Ik heb ook even voor je gezocht, maar kan het ook zo snel niet vinden. Volgens mij moet je de toblerone au bain marie smelten en opgeklopte slagroom toevoegen denk ik :)

3

Ik heb ook even voor je gezocht en hier is ie dan ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=4704

Groetjes Miss-J

4

Hoi,

Erg bedankt voor jullie reacties.
Het recept ziet er nog lekkerder uit dan ik gedacht had.
( alleen niet goed voor de lijn, maar dan zal ik een andere hobby moeten zoeken,  maar dat ben ik niet van plan, vind het veel te leuk om taarten te maken)

Ik ga hem binnenkort een keer maken.

Groetjes Evelotte

Happy Cake Day!

5

Nou ik heb hem gemaakt en wat is dit lekker, zeg.
Een laag bokkenpootjes en een laag toblerone,mmmmmmm.
Op een of andere manier had ik nog een paar likjes over.( ik was bang dat het allemaal te machtig was....)
Mijn zus kwam langs met mijn nichtjes, die gingen met lepel en al er in.....
In de herfstvakantie gaan we met de hele fam. op vakantie en dan gaan we misschien samen wat taartjes fr

Happy Cake Day!

6

Hoi Evelotte, wat goed dat je al zo lekker bezig bent met alles proberen :) Ik heb laatst deze vulling geprobeerd maar dan met de Daim-chocolade van de Ikea (zijn grote repen van 250 gram maar eigenlijk niet groot genoeg ;) ) en die was ook echt zaaaalig!!

Mocht je meer recepten van vullingen zoeken of bij elkaar willen zien, ik heb er een flink aantal verzameld op mijn website www.tartacadabra.nl Staat bij Recepten ;)

Sukses met je taarten!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

7 Laatst bewerkt door evelotte (13-09-2007 09:31)

Hoi Lara,

Ik heb hem bij de favorieten gezet.
Ik heb er al een paar taarten en vulling gezien die ik zeker een keer wil gaan maken.

Bedankt!

Groetjes Evelotte

Happy Cake Day!