1

Onderwerp: mijn tweede en mijn derde....

Eerst wilde ik ze hier niet plaatsen, na jullie mooie creaties te zien.
Aan de andere kant, al doende leert men en misschien krijg ik nog wat tips van jullie.
Hier dan de taart voor mijn jongste. Zij wilde graag een vlindertaart. Die dag was het warm weer en ik had eigenlijkt tijd te kort. Dat is wat ik nog moet leren, de planning.
Hij is gevuld met slagroom/saroma en bbr met aardbeienjam.
Zij vond hem mooi en de visite ook en vonden hem ook lekker.
(ook erg belangrijk natuurlijk...)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WOW4VSCB.jpg

De volgende taart is voor mijn oudste.
Zij wilde graag een bloementaart. Ik had iets heel anders in mijn hoofd. Verschillende kapsels geprobeerd en ik wilde eigenlijk een boltaartje maken. Gevraagd welke vulling zij wilde: aardbeienkwark. Ik had nog verse aardbeien, deze door "witte"kwark gedaan. Lekker, iedergeval, vond ik. Madam dacht dat er klontjes in zaten......(dat waren die verse aardbeien) en vond het niet lekker. Maar ik had al een bolkapsel gevuld.
Ook wilde ik graag de bokkenpootjes en toblerone vulling proberen.
Die dan maar gemaakt, iedereen vond hem heerlijk en van die kwarktaart is niet gegeten.......
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZRHWBG7.jpg

Oeps, een heel verhaal geworden.
Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom.
Groetjes Evelotte

Happy Cake Day!

2

Re: mijn tweede en mijn derde....

Nou ik vind ze allebei super hoor!
Wat betreft de planning: wat ik vaak doe is de kapsels ruim vantevoren bakken. Volgende dag vullen, bekleden (letterlijk alleen 1 laag bekleden) en invriezen. Dat scheelt op het 'moment supreme' een boel tijd, dan hoef je het "alleen nog maar" op te maken (waar over het algemeen een hoop tijd inzit, misschien wel de meeste tijd).

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

De vlinder vind ik erg lief voor een 4 jarig meidje! Goeie oplossing voor de naam en de kaarsjes zo! De taart met strik is misschien ietsje aan de deftige kant.... voor een kind dan!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

De vlinder vind ik super schattig en de striktaart vind ik ook leif al ha dik haar naam en de strik misschien ook een kleurtje gegeven, maar ik vind hem verder errug leuk!!!

5

H

Happy Cake Day!

6

Ik vind het allebei echte meidentaarten!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

En dat is het belangrijkste dat ze de taart mooi vinden toch dan maakt de rest niet meer uit!

8

Ik vind je vlinder superleuk en origineel! Ik kan je maar

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

9

Nou zeg, dit zijn toch twee prachttaarten! Super knap gemaakt hoor, die zijn het zeker waard om geshowd te worden!

10

Beide taarten zijn zeker wel het showen waard hoor, sowieso geldt dat voor iedere taart! Je vlindertaart vind ik heel leuk bedacht en uitgevoerd :Y, het is een heel schattig geheel geworden. De taart voor je andere dochter is ook leuk geworden en als zij die strik juist zo mooi vond is hij voor haar perfect toch?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

11

Ben blij dat je ze hebt laten zien,
want de taart met de bloemenrand vind ik het onthouden waard!

Ze zijn bovendien allebei harstikke leuk, de vlinder vind ik heel bijzonder!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Het zijn allebei mooie taarten!! De volgende keer niet meer twijfelen over het showen hoor!!!

13

Je vlinder is echt superlief geworden, wat een schatje zeg en ook je striktaart is errug mooi, super dat je dochters er zo blij mee waren!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

14

gewoon er leuk en vast heel lekker

15

Toch wel leuk eigenlijk om al jullie reacties te bekijken.

Bedankt!!

Groetjes Evelotte

Happy Cake Day!

16

leuke taarten toch en elke taart verdient zoiezo een plaats in de show off vind ik!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken