1

Onderwerp: vulling kleuren?

Ik wil graag in een taart verschillende kleuren vulling gebruiken ( het is maar 1 laag vulling). Kun je je vulling nu bijvoorbeeld ook kleuren met de Wilton Icing Colors?? En heeft iemand een idee voor de vulling dan als ik m kleur??

2 Laatst bewerkt door Granny W. (10-09-2007 16:09)

Re: vulling kleuren?

Cyrus2006 schreef:

Ik wil graag in een taart verschillende kleuren vulling gebruiken ( het is maar 1 laag vulling). Kun je je vulling nu bijvoorbeeld ook kleuren met de Wilton Icing Colors?? En heeft iemand een idee voor de vulling dan als ik m kleur??

In principe kun je iedere vulling kleuren......maar ik zou wegblijven van groen en blauw en zwart..veel mensen (kinderen niet) vinden het aanzicht van een gekleurde vulling in die kleuren meestal niet appetijtelijk.......

Roomvullingen, pudding, botercreme etc, allemaal vrij simpel te kleuren, wees spaarzaam met kleurmiddel, je hebt altijd minder nodig dan je denkt.

Ook cake, kapsel etc kun je kleuren.......

I believe in Sandy Claws

3

Hou er ook rekening mee dat een gelige vulling altijd net wat anders kleurt dan je in je hoofd hebt ;) Succes, ben benieuwd :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ik heb eens een KUStaart gemaakt voor het partijtje van mijn dochter. Die had ik dus roze gemaakt, een roze biscuit gebakken! Je proeft er niets van en het staat heel feestelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik wel een knop(je) moest omzetten toen ik een hap r

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Carin schreef:

Ik heb eens een KUStaart gemaakt voor het partijtje van mijn dochter. Die had ik dus roze gemaakt, een roze biscuit gebakken! Je proeft er niets van en het staat heel feestelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik wel een knop(je) moest omzetten toen ik een hap r

I believe in Sandy Claws

6

Die klinkt dan ook wel

7

Gaaf Granny!! Die is een stuk minder braaf dan mijn roze KUStaart!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling kleuren?