1

Onderwerp: Hello Kitty en Treecko

Ik heb het de laatste tijd een beetje rustiger aan gedaan met het maken van taarten, maar het heeft je toch weer een lekker gevoel als een taart goed ontvangen wordt.
Afgelopen vrijdag werd de Hello Kitty taart opgehaald voor een dochter van een moeder op school. De taart had ik op donderdag afgemaakt, de dag dat mijn man werd geopereerd aan een nekhernia. (redelijk stresserig, ook al had ik alles voorbereid) Vandaag is hij thuisgekomen uit het ziekenhuis!
De treecko taart, (figuurtje van Pokemon) had ik 2 weken geleden al gemaakt voor een zoontje van een moeder van school. De foto is genomen met mijn telefoon, en daardoor zijn de kleuren net even iets anders als in het echt. Het randje langs de letters lijkt net roze maar het was toch echt oranje!

Bedankt voor het kijken!

Groetjes Angelique     

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZWNXQNJT

http://www.mijnalbum.nl/Foto=YLK4SQBR

http://www.mijnalbum.nl/Foto=CMUEW7EL

2

Re: Hello Kitty en Treecko

Hello Kitty is zo lief, echt een zoete meisjestaart.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

Mooie taartjes zeg, treeco heb ik geboetseerd dus die ken ik wel. :D Mooi gepuzzeld hoor. :Y

4

Ik vind jou taarten echt prachtig. Weer iets heel mooi gemaakt!

Groetjes Sanja

5

mooie taarten zeg

cateren is ook gebakjes maken :)

6

heel mooi hoor, vooral Hello Kitty vind ik heel lief. Hoe maak jij de zwarte lijntjes?

7

Gave, strakke taarten zeg!!
Hartstikke super!

8

Mooi zijn ze allebei :Y Dat levert vast nog meer vraag op van moeders van school ;)
Beterschap voor je man!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Allereerst: beterschap voor je man! Ik zit met een rughernia, dus de pijn is me bekend... :(     En jij succes en geduld met het verzorgen van je patient he!

Maar als tweede, en zeker niet de minste: complimenten voor je twee prachtige taarten. De "Hello Kitty" was een grote verjaardagswens van mijn jongste, maar is er tot nog toe niet van gekomen. Als ik nu deze zie... toch maar even opslaan bij de favorieten!

En de Treecko is zo superstoer. De naam van de jarige "Tyree" is ook al zo bijzonder, daar past zo'n taart goed bij!

Waar heb je ze beide mee gevuld, Angelique?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Wat een strakke taarten, prachtig! Vooral Kitty vind ik super :).

Beterschap met en voor je man!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Hoi Angelique,
Wat knap dat je ondanks de omstandigheden nog tot zulke mooie taarten kwam!! Met Pokemon heb ik gelukkig (nog?) niets,maar hello Kitty is hier in huize den broeder erg favoriet!!

Hoe maak je die prachtige strikjes aan de rand,is daar een uitsteker van? En verkoopt de webshop die? Ben binnenkort jarig,dus wil graag weer eens een ritje naar Koog a/d Zaan maken met m'n verjaardagscentjes,haha!!

Groetjes en beterschap voor je man!

Nicole uit Haarlem!

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

12

Bedankt allemaal voor de lieve reacties, en de beterschapswensen!!

Talla: die lijntjes maak ik door zwarte marsepein heeel dun uit te rollen met behulp van mijn smoother, dit leg ik dan vervolgens om mijn al in elkaar gepuzzelde plaatje. (dus echt op het laatst)

Nicole den B.: de strikjes heb ik gemaakt doormiddel van een push mold die ik op de beurs in de ahoy heb gekocht! Beetje maizena in de pushmold, mmf erin, beetje aandrukken, en klaar is je strikje of ander vormpje!   

Groetjes Angelique

13

Mooie taarten.....daar mag je zeker trots op zijn! Was inderdaad benieuwd naar de strikjes maar het antwoord hierop las ik hierboven al.
Beterschap!

Groetjes,
Daniela

14

Ik vind je hello Kitty taart prachtig!!

15

Twee knappe taartjes! Ben blij dat ik nu weet hoe dat krokodillige/salamanderachtige beestje heet!
Man al iets aan de beterende hand?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

16

heel mooi en kitty is een schatje!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

17

Prachtige taarten allebei, maar Hello Kitty is echt heeeeel mooi hoor! beterschap met uw man!
Hartelijke groet van Jette

Groetjes van Jette