Re: Prinses voor Lisette!
Yvonne, wat een prachtige taart is dit geworden. En natuurlijk gefeliciteerd met je kleine grote meisje van 10.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Prinses voor Lisette!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Yvonne, wat een prachtige taart is dit geworden. En natuurlijk gefeliciteerd met je kleine grote meisje van 10.
FANTASTISCHE taart is dit geworden zeg!! En een koninklijk geheel!!! Ik zou helemaal verstijven als iemand aan kwam met deze kleurplaat...... heel knap en ook nog snel zeg, en dan alles zooooo netjes en mooi!! Hele dikke pluim!!
En natuurlijk van harte met je dochter!
ik weet niets anders te melden hoor
WAUWWWWWWWWW
echt een poster
oh ja van harte met je dochter, en ja terugleven dat is ook wat he. Had ik ook dat afgelopen maandag me zoontje 6 werd. Zat echt van nu deden we dat 6 jaar geleden en nu dat, ha ha, ja de tijd vliegt echt voorbij.
Práchtig!!!!! En idd voor je dochter juíst alleen het mooíste en lekkerste taart
Gr. Sammy
Wat een ongelofelijk mooie taart! Zo'n kleine details,je hebt het echt heel erg mooi gedaan!! Gefeliciteerd met je "dametje" en een fijne dag voor haar toegewenst!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem!
P.s. Willemijn(7) heeft dit forum ook ontdekt,als ik haar even "kwijt" ben,zit ze op de 1e verdieping op de taartenparade te koekeloeren........maar wat nu als ze deze ziet,hellup??!!
Prachtig prachtig prachtig...
... wat een adembenemend mooi kunstwerk...!
Jeetje allemachtig mooi zeg !
Ik heb je foto nog twee keer teruggescrolled...haha !
Heel mooi gedaan. Wat een details ! Dat is geen puzzelen meer, dat is schilderen !
Gefeliciteerd en veel verrasgenot
Ester
Hier wordt je echt stil van, ik vind hem prachtig, en super knap dat je dat zo mooi gemaakt hebt. Gefeliciteerd met je dochter.
wow, hij is echt geweldig hier maak jij een goeie binnenkomer mee.
en tja wat wil ze als ze 20 wordt wellicht een auto maar dan een echte
gr. monica
Heel erg mooi.............zucht
Ik kan niet meer toevoegen dan WAUW.
Hij is grandioos !!!! Heel erg goed gedaan. Dat heeft uren gekost denk ik. Alles is er super aan !
In
Echt prachtig!! Heel mooi gepuzzeld en hele leuke detailles. Mijn complimenten!!
Wat een details en zo mooi uitgewerkt, je kan zien dat er veel liefde in (op) die taart zit.
en als ze 20 wordt... of iets later... haar trouwtaart wellicht
werkelijk prachtig geworden.....vind de details ook zo mooi...de roosjes langs de taart en de glittertjes en de gezichten....echt waanzinnig
Gefeliciteerd Yvonne en hij is helemaal OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
En zo is het, dit is dan ook een super mooie prachtige taart.
Echt sweet.
Gefeliciteerd met je dochter.
Wat een geweldige taart. Heb vrijdag avond staan zwoegen op het hoofdje van tinkerbell. Wat zijn de gezichtjes op jouw taart verschrikkelijk mooi......Het is gewoon een mega super taart! TOPPERTJE!! Monique
wat een werk zeg! maar je hebt het prachtig gedaan hoor
Wat een details . Ik ben echt onder de indruk. Hij super mooi geworden.... Prachtig !
Wauw, voor mij een nieuw complimentenrecord ! Dank allemaal voor jullie reacties! Ook Lisette vind het super dat 'haar' taart zoveel reacties heeft!
Super zeg! Helemaal perfect afgewerkt!
wauw super mooi gedaan!!
En ja zo gauw je kids hebt lijkt de tijd wel 2x zo snel te gaan!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Prinses voor Lisette!