1

Onderwerp: Wie kan me helpen.

Let op, oud topic!!

Hoi allemaal,

Wie kan me uitleg geven hoe ik een naughty cake maak stap voor stap.

Zou graag willen weten  wat voor taart vorm ik kan /moet gebruiken.

In ieder geval alles om een succes te worden, met deze soort taarten, ik heb hier op the site een paar hele leuke gezien.

Lijk me wel leuk om de uitdaging aan te gaan.

Binnen kort ga ik een 2 dagse cursus volgen by Martha in Anna Palauna, wie heeft hier ervaring mee? Graag reacties.

Gr. Caduchi.

2

Re: Wie kan me helpen.

caduchi schreef:

Hoi allemaal,

Wie kan me uitleg geven hoe ik een naughty cake maak stap voor stap.

Zou graag willen weten  wat voor taart vorm ik kan /moet gebruiken.

Hmm.ligt er aan wat voor Naughty cake je wilt maken, de hoeveelheid passende fysieke onderdelen is nogal uitgebreid........ :)

Voorkant, achterkant, onder, boven, mannelijk vrouwelijk etc......

Ik heb ergens een link met ondeugende cakes waarvan ik zelfs ga blozen
, maar die mail ik alleen maar voor het geval hier kinderoogjes meekjken.

Voor bvb een simpele boezem kun je natuurlijk 2 bolvormige cakevormen gebruiken, de officiele spheres van wilton of zoals ze hier nogal eens doen de ikeabollen (metalen schaaltjes van ikea)

I believe in Sandy Claws

3

Je kunt voor idee

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4 Laatst bewerkt door Carin (05-09-2007 20:58)

Granny W. schreef:

Ik heb ergens een link met ondeugende cakes waarvan ik zelfs ga blozen, maar die mail ik alleen maar voor het geval hier kinderoogjes meekjken.

Hahaha Granny, mag je deze link bij uitzondering niet in de rubriek "18+" zetten???
Ik wil die taarten weleens zien, mijn man wordt volgende maand 40, ik zoek nog een grappig maar niet te moeijlijk taartidee (hij is thuis als ik het maak dus het moet niet al te ingewikkeld zijn) en misschien zit er iets leuks bij :lol:  .

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Carin schreef:
Granny W. schreef:

Ik heb ergens een link met ondeugende cakes waarvan ik zelfs ga blozen, maar die mail ik alleen maar voor het geval hier kinderoogjes meekjken.

Hahaha Granny, mag je deze link bij uitzondering niet in de rubriek "18+" zetten???
Ik wil die taarten weleens zien, mijn man wordt volgende maand 40, ik zoek nog een grappig maar niet te moeijlijk taartidee (hij is thuis als ik het maak dus het moet niet al te ingewikkeld zijn) en misschien zit er iets leuks bij :lol:  .

Ik mail hem wel even naar je toe want verschillende cakes op deze site zijn echt zeer 'gedetailleerd' en kindertjes zitten wel eens aan computers als papa en mama niet kijken :))

I believe in Sandy Claws

6 Laatst bewerkt door Carin (05-09-2007 21:34)

Dank je wel Granny. Ik ben benieuwd...

Om trouwens op de oorspronkelijke vraag terug te komen: ik bak boobs in het voetbal-blik van Wilton. Dat wordt cup B.
Als ik cup DD wil dan doe ik onder elke boob een ondertaartje van precies dezelfde doorsnede.

Groetjes, Carin

7

Carin schreef:

Dank je wel Granny. Ik ben benieuwd...

Om trouwens op de oorspronkelijke vraag terug te komen: ik bak boobs in het voetbal-blik van Wilton. Dat wordt cup B.
Als ik cup DD wil dan doe ik onder elke boob een ondertaartje van precies dezelfde doorsnede.

Ik heb vrij grote van Wilton, die kan ik nog wel als bhtje voordoen en dan houd ik ruimte over en ikke heb cup E..........

Je kunt ze natuurlijk op op een sheetcake leggen en een taile eruit kerven als je meer stukjes moet hebben.

Er staat op die site die ik je stuurde een leuke wet t-shirt en iets in een soort corsetje, ook wel leuk.

I believe in Sandy Claws

8

ik zou die link ook wel willen hebben
mijn zoon wordt 19 is mischien kan ik ook nog leuke ideeen opdoen
wil je mij die link ook sturen?

9

naugthy cakes is maar wat je er vindt

de een vind en paaldanseres al ondeugend en een heeeel wat anders

cateren is ook gebakjes maken :)

10

ladypukky schreef:

ik zou die link ook wel willen hebben
mijn zoon wordt 19 is mischien kan ik ook nog leuke ideeen opdoen
wil je mij die link ook sturen?

Zit in je emailboxje :)

I believe in Sandy Claws

11

ik heb hem gezien dank jewel

12

Nu ben ik toch wel erg benieuwd of het zo afwijkt van de 18+ taarten uit onze rubriek?

13

Marianne schreef:

Nu ben ik toch wel erg benieuwd of het zo afwijkt van de 18+ taarten uit onze rubriek?

Er staan ook wat boobs bij, maar ook h

Groetjes, Carin

14

Ja hallo...nou wil ik het ook zien natuurlijk :O

15

nnicole1234 schreef:

Ja hallo...nou wil ik het ook zien natuurlijk :O

Net even bij jou en Marianne in de mailbox gekieperd, nu niet klagen hoor, ik heb gewaarschuwd :)
Gekregen van imand die wilde choqueren, en dat lukte goed want ik verwachtte een normale collectie novelty cakes :)

I believe in Sandy Claws

16

whahah ik ben ook nieuwsgierig geworden!!! Kom maar op ik verschiet niet zo vlug!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

17

Ok dames,

Ik wil eigenlijk een boobs cake maken. Ik heb geen voetbal pan, en ook niet die van Ikea. Heeft iemand nog andere ideen.

En ja hoe moet ik te werk gaan. ik ben geen held met rolfondant. maar ik wou deze proberen met MMF. Wie heeft voor mij werk beschrijving?

Alvast bedankt Caduchi.

18

Alle ronde of bolvormige schaaltjes die in de oven mogen (glas, rvs, soepkommen etc) kun je gebruiken. Even meten hoeveel er in gaat, even kijken op felicitaartjes.nl en je hebt je hoeveelheid mix/eieren op basis waarvan je kunt bakken.

Je bakt er twee en bekleedt ze. Veel kijken naar plaatjes (op de link van Granny of in onze eigen 18+ rubriek) helpt veel :Y

19

Rianne hij zit in je box.

Caduchi ik weet niet of je geschikte schaaltjes hebt maar als je een Action in de buurt hebt die heeft metalen schaaltjes liggen van 80 cent en ongeveer 1.50 die beiden zeer geschikt zijn om boobs mee te bakken.

Op het kleine vlakke deel wat ontstaat op de punt van de 'boob' kun je dan de tepel opbouwen, het bekleden is niet veel anders dan een gewone taart.

Fondant/marsepein uitrollen en de boobs bedekken met een laag huidkleur, met je handen lichtjes aandrukken en de vouwen wegwerken door er druk op uit te oefenen en goed te verdelen, tepels aanbrengen (als die zichtbaar moeten zijn in een mediumbruinroze kleur) daarna kun je eventueel met stukjes gekleurde fondant/mrasepein de boel enigzins aankleden naar keuze.

In de 18 + sectie zijn vele voorbeelden te vinden.

I believe in Sandy Claws

20

Dank je wel dames, Ik zal deze week proberen en laat jullie zien of horen.

21

caduchi schreef:

Dank je wel dames, Ik zal deze week proberen en laat jullie zien of horen.

Oeps vergeten, de boobs kun je natuurlijk vullen door ze in laagjes te snijden en de vulling op de lagen te smeren, buitenkant insmeren met botercreme of bvb gezeefde abrikozenjam zodat de bekleding ook netjes blijft 'plakken' :)

Succes

I believe in Sandy Claws

22

Foei Dames.    O-)
Hahahahaha

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

23

:) Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit eentje gemaakt heb, ben niet preuts maar ik vind dat soort dingen altijd nogal genant :)

I believe in Sandy Claws

24

ik ben toch ook wel zeer benieuwd naar de link hoor granny.

erika

25

chokoala schreef:

ik ben toch ook wel zeer benieuwd naar de link hoor granny.

erika

In je boxje intussen :)

I believe in Sandy Claws